2010年8月24日 星期二

東京行(一) 吃壽司去

躲懶了好一段時間, 是時候重回現實了.......


東京, 漸漸有點點熟悉, 感覺有點像去了遠一點的隔離埠, 吃吃東西, 到處逛逛........



第一晚, 原本想找壽司點"北澤俱樂部", 找不到, 誤打誤撞走入這間.......


........哇, 好吃, 有9個oishii!!!




牡丹蝦........



海膽真的好吃到encore 又encore




這是......劍魚腩吧......



在香港, 已不敢買來吃, 怕吃到防腐劑醃過的........白飯魚......原來生吃是這麼好味的,



鱈場蟹腳壽司.........始終認為shabu shabu的蟹肉比生的好吃......




21 則留言:

  1. 返來啦,有乜新野睇致呀
    [版主回覆08/25/2010 22:24:00]主要都係去老地方, 但都吃左一些好的糕點.

    回覆刪除
  2. welcome back !!
    [版主回覆08/25/2010 22:24:00]thanks

    回覆刪除
  3. 終於UPDATED 啦~ 係咪想等C人先~~
    [版主回覆08/25/2010 22:25:00]:p 呢排係 懶左, 病左, 開左工.....

    回覆刪除
  4. 去左好耐喎…等到頸都長埋…
    [版主回覆08/25/2010 22:25:00]heehee, 慢慢我會分享兩段剛好相反的旅程...

    回覆刪除
  5. Fatgarfield 肥加菲2010年8月25日 上午9:21

    Sushi!! So happy!
    [版主回覆08/25/2010 22:32:00]好味呀!!! 香港好難吃到呀!
    不過也吃都一間好差的呢 :p

    回覆刪除
  6. Welcome back. 好正 !! 有時間 share 多 d 啦 !
    [版主回覆08/25/2010 22:33:00]thanks ar, 我會的呢!

    回覆刪除
  7. 返來啦! 你終於返來啦! 不過我就DOWN DOWN哋啦! 你有看新聞嗎?
    [版主回覆08/25/2010 22:36:00]我都有睇左好多呀! 真係好心up........! 點解一個國家會咁樣咖.....

    回覆刪除
  8. 等你返來好耐啦!!!
    [版主回覆08/25/2010 22:37:00]好耐冇見呀, 我返左來, 病左, 開左工, 懶左.......

    回覆刪除
  9. "感覺有點像去了遠一點的隔離埠"......... 你太富貴啦!
    [版主回覆08/25/2010 22:45:00]heehee, 近年真係去得太多了一點.......:p

    回覆刪除
  10. 好羨慕!依家去日本超貴呢!!
    [版主回覆08/25/2010 22:46:00]係呀, 好肉赤呀, 所以都冇乜買東西呢!

    回覆刪除
  11. WELCOME 我都好耐好耐無去東京啦, 不過依家d 日圓好貴呀, 真係有d唔捨得去
    [版主回覆08/25/2010 22:48:00]唉, 可惜, 亞洲可以安安樂樂, 開開心心去玩的地方不多.......
     
    算了, 最多不買東西.......

    回覆刪除
  12. "重回現實"....我都係唔鍾意呢幾個字........................... 都係避一避現實, 欣賞吓你和moon嫂嘅東京遊.
     
    [版主回覆08/25/2010 22:49:00]係呀, 紐西蘭團的導遊講中晒我們的心事.....旅行係咪好似進入一個夢幻的世界, 避晒所有現實.......

    回覆刪除
  13. 你呀!等得我們頸都長~ 吾只我一人抗議,   万人迷~
    [版主回覆08/25/2010 22:51:00]嘩, 點解咁稱呼我呀:p 重回現實, 要一段時間回魂呢........

    回覆刪除
  14. 壽司 ! 靚 !
    [版主回覆08/25/2010 22:51:00]9個 "oshii"呀!!!

    回覆刪除
  15.           原來你又去 咗旅行 呀,真係富貴!
    [版主回覆08/31/2010 20:26:00]玩是人生最重要的呢!

    回覆刪除
  16. 海膽呀, 海膽呀~ 係你既鏡頭下更顯誘人~ 
    [版主回覆08/31/2010 20:29:00]好似雪糕咁呀, 又甜又滑!

    回覆刪除
  17. 第一張喺咪用咗長時曝光呀?有帶腳架嗎? 去度日本,就算一間好普通嘅寿司店都食到好好味嘅刺身呢!流口水-ing.
    [版主回覆08/31/2010 20:33:00]不呢, 只是慢少少的快門, hand held的呢, 幾驚震呀......照片呢, 是軟件推高左d光度的.
    這間原來就是原本叫"北澤俱樂部"的有名壽司店呢.
     
    哎, 我在新宿另一間壽司店, 好唔惦, 只值1個oshii :p

    回覆刪除
  18. 我都係愛吃壽司
    [版主回覆09/02/2010 21:57:00]呢間真係好好味呀!

    回覆刪除
  19. 真係睇到口水都流晒!!!!!!
    [版主回覆09/05/2010 21:02:00]吃左兩次呀(第一餐和最後一餐), 好想再去吃呀!!!!

    回覆刪除
  20. 噢!地利 Oh!tria2010年9月4日 凌晨3:30

    引C人
    [版主回覆09/05/2010 21:02:00]想起都想吃!!!

    回覆刪除
  21. 北澤俱樂部係我至愛,不過舊年年尾新宿店結業了,上網查過還有一間分店但地點不太就腳。
    [版主回覆09/05/2010 21:04:00]哎呀, 難怪我們兜了好多圈子都找不到.......但看日本的飲食forum, 好像說sushi no關就是當年的北澤俱樂部呢, 連內部都一樣.......

    回覆刪除