2007年8月26日 星期日

這是我雪芳

手癢呀, 手癢呀!!! 做一個鮮橙雪芳

全手打的, 發得超高, 像souffle!!! 幸好超鬆軟和潤, 也沒有塌.

徒手脫模來了, 很擔心呢, 幸好, 也不太爛

經過大半個地球, 經過友人的友人的家人, 我得到了這套特別的麵包模 - canape bread mold(前菜麵包模)

特別的, 不只是模子呢!謝謝!

Canape Bread :


2 則留言:

  1. A moon
    2007年8月29日下午11:48
    為食mui, 花花包還要實習呢, 今次仍有不完善的, 是包包竟有點乾硬....... 至於手打, 其實很多餅友也會呢, 今次我的原因是, 不想取出打蛋機

    yvonne
    2007年8月29日下午11:02
    個星星麵包模好得意呀~~唔止食得,仲睇得呢~~用手打到d蛋白企身,真係少d力都唔得呢~你很厲害啊


    A moon
    2007年8月29日下午8:16
    Natalie, 手打的威力真的比機打勁呢, 而且很快! 不過很易over! 這麵包模也是朋友千里相送呢! canape bread, canape是開胃小菜的意思呢! 相信是切片, 放上芝士, 魚子, 蝦肉等等, 做前菜吧!


    Nat
    2007年8月29日下午4:47
    個雪芳真係好高!因為手打所以那麼高? 個麵包模也心思思了好久,不過香港沒有啊!不知道叫前菜麵包模呢!


    yvonne yycake
    2007年8月29日下午1:09
    嘩.....真係好高呀!! 可借我家的焙爐8寸模唔可以做到咁高...一定燒焦呀!!!


    A moon
    2007年8月28日下午10:42
    小兔: 那天懶呀, 不想取出電動打蛋機呢, 於是, 手打吧, 蛋白打得太起勁了. On_On : 蕉芳是有點難的呢, 有水份纖維, 只要在蛋黃漿中徹底打勻便好了. Juli : 好cutie 呀, 但有點硬, 我慢慢再研究改進.


    juli
    2007年8月28日下午1:38
    星星型麵包都好靚



    Yahoo! 用戶
    2007年8月28日下午12:46
    橙芳好靚呀!!! 我很久沒整雪芳了, 過去的星期日整了蕉芳, 但失敗了 , 這星期要練習練習.


    小兔
    2007年8月27日下午11:29
    嘩, 手打, 咁有心有力!!!!! 佩服佩服!!!


    A moon
    2007年8月27日下午11:03
    Angel, 當時在旁的老友便知了, 他說: 喂, 蛋糕鬆發過度了! ......那知又很好吃 Erica, 我只是做雪芳成傻而已, hehe. Jo姐, 一於再試啦, 不難的呢!


    Ho J
    2007年8月27日下午5:02
    嘩,好高呀! 我要再接再厲


    喪e
    2007年8月27日上午10:48
    你簡值係做雪芳做到成仙喇!


    Angel
    2007年8月27日上午10:05
    嘩﹗出手啦﹗很高的雪芳呀﹗


    A moon
    2007年8月26日下午11:36
    Fatgarfield, this chiffon is really the hightest one in my record! But actually I don't know why! One day , if you try to make bread, you will find it is more interesting, but of course , more time consuming! 豬妹, 妳也有玩玩糕餅嗎?


    A moon
    2007年8月26日下午11:30
    哎呀, 阿四, 千萬不要再說大師傅 , "大佬師父"還可以, 我只是愛玩玩家庭糕包, 我所認識的餅友中, 才是高手雲集, 天外有天, 我連懂得吃也說不上呀! 暫時我還可以教妳, 很快, 妳就會熟手了! 貓姐, 雪芳蛋糕, 是很..


    大少奶
    2007年8月26日下午9:18
    個雪方好正咁喎  個2麵包模好特別好靚呀


    Fatgarfield 肥加菲
    2007年8月26日下午8:56
    This chiffon really looks high!! Even higher than your regular ones?! I've seen these bread moulds before, but since I don't bake bread, I can't use them... but it's so pretty!


    SkyBlue
    2007年8月26日下午3:14
    嘩!好美味的蛋糕啊! 果然喺大師傅! 啲麵包都好靚喎! 真係好想食啊!


    Cat
    2007年8月26日下午12:30
    wow!!! oishi ne !!! 師傅出手啦...我不懂做麵包,只會做凍餅,其實做雪芳蛋糕難嗎?這個星星花花模我見過呀...DIY網友phlee同小三也有呢...應該仲有個心形的,是嗎?

    回覆刪除