2013年10月30日 星期三

My first Halloween cookies

從未試過做halloween 曲奇, 今年見同學仔玩得興起, 一於練習一下 icing 的技巧 ......
 
凹凸南瓜頭都幾靚, 但不會做凹陷的眼睛和口, 試過, 失敗了 ......

  
 
 

為了練習唧花的技巧, ghost 們都變了貪靚鬼 ;)



屋仔最好玩, 但中度的 icing 做不到平滑的表面.....

 
 
你呢, 還記得去年送我的halloween cookie 嗎? 你今年玩得特別開心吧.




 

很多"蝦碌"呀, icing 的濃度和唧袋都不合心, 算吧下年再練習.

32 則留言:

  1. Wow, beautiful Halloween cookies. 您的 icing technique 越來越好. 有機會我都想學吓icing.

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝妳,做吓做吓,都算有少少進步,妳又報名玩吓

      刪除
  2. 好靚呀,我仲未有時間去學ICING

    回覆刪除
  3. 好靚呀. 我會唔捨得食.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都會呀,拍晒照紀錄低,慢慢就捨得食了,跟老師做的我會儲起。

      刪除
  4. 好靚仔呀, 攪到我呢個粗魯鬼都好想去學整icing cookies.

    回覆刪除
    回覆
    1. 去FACEBOOK SEARCH ICINGLAND,報吓COURSE 啦

      刪除
  5. 會唔會玩 trick and treat 呀, 小朋友見到一定很鍾意。

    回覆刪除
    回覆
    1. HK 只有少數地方有玩TRICK OR TREAT , 我的cookie會送d 比家人。 hk 人興去disneyland 或者 ocean park 玩halloween party ~~~ 聖羅蘭 :p

      刪除
  6. 好靚呀!!!! 會唔會食咖!? ^^

    回覆刪除
  7. 相信要心細、手巧才可以造出咁靚的效果! 稍為手震都不行! 請問 唧袋的咀與平時做蛋糕的有甚麼分別? 今次做咗咁多, 除了留少許作珍藏後, 仍有很多可以慢慢品嚐呢! 味道如何? Yummy!

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係好比心機咖,我都有少少手震,老師可以做到 0 手震。係呀,我會影晒相,留起少少做紀念。

      刪除
  8. moon, 你這麼多舊blog文在這裡, 是不是用yahoo [輕鬆搬家] 搬過來的呢? 如果是的話, 請問你, 那些私人留言, 是不是仍是私人留言呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. YAHOO 的"輕鬆搬家"只是搬去他指定的承接商,blogger不是,所以要用繁複的方法 .....

      妳的問題真是一言驚醒,blogger是沒有私人留言的,以前yahoo 的私人留言搬過來後會怎處理??? 又傷腦筋了 ...... 我的私人留言不多,還未注意到添 ...... 等我慢慢看看。

      刪除
    2. 剛查看過了 ...... 就我看過的yahoo 私人留言, 全都在搬blog時 ........消失了.

      唉, 這是blogger的一大缺點, 沒有私人留言, 沒有私人網誌 .......

      刪除
  9. 嘩~~~好得意呀!!!!! 好有心機填ICING呢~~~^_^

    回覆刪除
  10. 好可愛的Cookie,Happy Halloween!!

    回覆刪除
  11. 嘩,好玩得你呀,Moon 哥!好有氣氛哦!

    個南瓜 icing 雕唔到中空嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 好好玩呀,個南瓜試過漏空,但效果凹凸,不夠功力,放棄。

      刪除
  12. 好好玩呀,個南瓜試過漏空,但效果凹凸,不夠功力,放棄。

    回覆刪除