2013年9月3日 星期二

香港的浪漫tea ...... ?

 
 
工作關係, 每星期都經過富貴商場 Lee Garden 1, Causeway Bay, 見到地庫中庭的La Maison du Chocolat 茶座. 嗯 ...... 人流稀疏, 沙發茶几很舒服, 頗符合"浪漫"的條件呢 :)  記起他的macaron好好味喎 ...... 好, 這天一於試試日本以外的"浪漫茶" ,  結果 ......

茶具很雅潔, 服務的態度溫文, dark chocolate macaron 填滿美味的餡, 真是最美味的, 可是 ......
 
正準備慢慢品嚐茶點, 抬頭一看, omg, 忘了中庭上面是四五層的開放式商場, 每層都有些"觀眾"憑欄閒站, 在下總好像被有意無意監視(我相信是無意, 我又不是俊男美女), 漸漸的渾身開始不自然, 喝茶的速度越來越快 ....... 算吧還是埋單走人!
 
 
......真懷念函館的元町茶寮, 和千百個日本的"浪漫"下午茶地點. 
 

 
你呢? 你還記得LMDC的passion fruit macaron嗎?

12 則留言:

  1. 本是優雅餐廳,可惜受所在位置影響。

    回覆刪除
    回覆
    1. 就是囉,香港的優雅小店,不易生存,都給租金吃掉了,就算名店也不好過。

      刪除
  2. hihi......無失散到,你add了我嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. Yeah! Follow 了!但follow了也去不到妳的blog, 要人手做link.

      我用手機REPLY,OK 呀!!

      刪除
    2. 妳好醒呀,在關於中加了連結網址,容易找妳好多 :)

      刪除
    3. 匿名留言, 都得, 可惜冇私人留言.......有辦法嗎?

      刪除
  3. 多謝妳加了我在fd list...
    要繼續support support

    回覆刪除
  4. 最怕坐在天井開餐, 梗係覺得唔衛生.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係 ....... 乞嚏!!!

      同埋成日比人睇住晒 .....

      刪除
  5. 係呀, 我都唔明白咩追蹤, click左都唔知我追人定人追我, 所以用最原始方法, 就係將朋友的blog加到我電腦[我的最受], 有時間一個一個去visit.

    回覆刪除
    回覆
    1. 追蹤即係單向 add friend, add 左,他們的留言和網誌就會出現在妳的google +主頁了。

      刪除