2012年10月16日 星期二

近期的烘焙 - 鮮橙雪芳和Salami 香草包

很久很久沒有做雪芳蛋糕了, 不知怎的, 一停下便停了很久, 這天突然想起......也是做我最喜歡的鮮橙雪芳吧.


做法依舊, 但幾乎已忘了份量

蛋黃4  低粉70g  糖25g  油20g  橙汁50g  橙皮蓉1個
蛋白4  糖25g

wow, 很成功, 很久沒有做出凸頂的雪芳了, 自從換了爐, 未試過凹陷的情況了



質感真好, 滿意



另一天, 做包包, 做什麼好呢?  買了一包切片salami腸, 做包包吧.



高粉(T65)250g  鹽3g  糖10g  速酵母3g 橄欖油20g  意大利雜香草隨意 salami隨意切碎

做法依舊.


不知是麵粉是T65還是天氣涼, 發來發去都不太大, 焗時也不爆,  質感不是鬆軟的, 算吧反正是歐式風味.

  


 
 



 
 
 
 
 
 

13 則留言:

  1. 好開心呀, 又可以見到您的雪芳蛋糕和麵包. 個雪芳蛋糕好靚呀, D 包包都好好 呀, 有salami, 一定好香口啦.
    [版主回覆11/05/2012 11:46:28]hee, 呢排係比較唔得閒, 一得閒又會再整過. :)

    回覆刪除
  2. 呢排超市真係好多 salami賣
    [版主回覆11/05/2012 11:46:50]我在city super買的呢

    回覆刪除
  3. 我都好鍾意鮮橙雪芳
    [版主回覆11/05/2012 11:47:26]天氣涼了好像發極都唔大.......:p

    回覆刪除
  4. 真係機乎忘記芳姨啦!
    Salami 香草包好靚呀..
    [版主回覆11/05/2012 11:48:12]一得閒我又會再整, 呢排無事忙.......

    回覆刪除
  5. 雪芳好靚吖 ! 可能天氣開始轉涼, 發包效果唔係幾好?
    [版主回覆11/05/2012 11:48:47]係啦, 又要座暖水又要發好耐.....

    回覆刪除
  6. 講起我又真係無食過橙味既說謊蛋糕 以前對橙敏感 加上自己偏好朱古力
    [版主回覆11/05/2012 11:50:06]哎呀, 咁就冇口福了.......朱古力蛋糕呢, 如果冇加乳化劑, 好易塌咖.

    回覆刪除
  7. 我都跟你整番個香橙戚風食下先
    [版主回覆11/05/2012 11:50:26]橙雪好易整呀:)

    回覆刪除
  8. 好開心見到你唔再有凹陷雪芳喇!
    你呢個包都仲話唔爆,我整到好似你咁都願喇!
    [版主回覆11/05/2012 11:52:48]依家唔會再凹了, 換左爐......

    回覆刪除
  9. 換佐爐?咁凹陷係爐作怪啦!
    [版主回覆11/05/2012 11:53:52]係呀, 爐係最關鍵!

    回覆刪除
  10. 想請教一問題, 請問T65是否高粉的其中一種? 請賜教, 謝謝!
    [版主回覆11/05/2012 11:55:33]係呀, 係灰份比較多的法國麵粉. T55大約係中筋, T45大約係低筋, 法國粉的分類方法一般是不同的.

    回覆刪除
  11. 對不起, 至今的仍未懂怎樣訂閱到您的blog, 不知您何時會有新blog出, 只能隨機進來看看, 以免會錯過。 試過訂閱RSS摘要, 但不成功。 請賜教, 怎樣才能及時看到您的網誌?
    [版主回覆11/05/2012 11:56:09]我都唔識訂閱, 得閒來坐吓啦

    回覆刪除
  12. A moon 兄, 你個雪芳模幾多cm呀
    [版主回覆11/16/2012 12:33:40]係17cm

    回覆刪除
  13. 謝謝分享,我在這裏學會不少做雪芳的技巧!下一個目標要學胖胖的芝士卷
    [Sunnyma回覆12/13/2012 18:27:16]芝士卷做好了,有空來看看
    [版主回覆12/09/2012 21:39:59]好呀,整好分享吓。

    回覆刪除