2012年11月23日 星期五

一個人的電台

自從dbc滅聲後, 一班DJ各散東西, 梁繼璋自己在家中書房, 建立了一個網上電台, 只得他一個人主持, 就叫......一個人的電台.

一個人的電台, 本身已滲透一份孤寂的浪慢, 想不到節目也是.一樣精彩. 寥寥數語, 幾首靚歌, 好聽到丫, 滲人心脾......

http://www.facebook.com/?sk=welcome#!/LonelyMichael2012?fref=ts



由於播放時間不太固定, 聽重溫也可以, 就在 myaudiocast 網頁中的快活王國happykingdom(係梁繼璋另一個試驗的網台, 已暫時結束)

http://www.myaudiocast.com/happykingdom/


今日聽第五集的重溫, 差點眼濕濕, 你聽吓會唔會有同感? :)

http://www.myaudiocast.com/happykingdom/episode/23619/

這樣堅持和傑出的廣播人, 本身已令人感動.

1 則留言:

  1. Thanks for sharing!
    [版主回覆11/30/2012 23:42:51]:)

    回覆刪除