2010年8月27日 星期五

東京行(二) 青木定治

到六本木Tokyo midtown, 為的是吃青木定治(Aoki Sadaharu)糕點去.......


本來想吃Bamboo和Saya(莎綾).......原來有一set六小點, 試勻各種味道, 正呀!


小bamboo......yummy



小saya, yuuuuummy




忘了名字的芒果蛋糕......



朱古力咖啡........




法國糕點真是不賴, 不過太太不是太欣賞, 她喜歡麵粉做的蛋糕, 不是mousse......嗯, 同意, 而我兩種也喜歡




Tokyo Midtown 還有很多新發現的好吃東西呢!



17 則留言:

  1. 好靚好精緻!不過會唔會好甜架?
    [版主回覆08/28/2010 11:41:00]我覺好好吃, 味道很多層次, 太太就覺得mousse膩了點.

    回覆刪除
  2. 現在香港一些高級餅店, 酒店都很喜歡出售這類細緻的小糕點啊!
    靚到不捨得吃進肚子。
    [版主回覆08/28/2010 11:48:00]是呀, 應該向法國, 尤其是日本的法國蛋糕學習呢.
    不過高中低級的蛋糕, 都各有好吃, 用心做就行了.

    回覆刪除
  3. Bamboo and SAYA, i also have tried in Taiwan,  SAYA is in dome shape.
    Macaron with different taste are good too.
    i see Mr. AOKI and take photo with him ~
    [版主回覆08/28/2010 11:52:00]啊? 青木定治在台灣有分店.......咁好剛剛遇上他? :)
    呀, 原來真的要開店了.
    http://tw.myblog.yahoo.com/gary-lovetoeat/article?mid=-2&prev=85850&l=f&fid=5
    香港人的口味也要進步了, 否則冇好嘢吃的了.

    回覆刪除
  4. 嘩 ! 真係好精緻。
    [版主回覆09/02/2010 21:22:00]整件的原裝蛋糕仲靚呀!

    回覆刪除
  5. 上次去度tearoom剛剛close唔再收客,我只有得睇冇得食,嗚~~~ saya & bamboo都喺買番酒店試,嗰次覺得bamboo唔夠抹茶味喔!saya就...激讚喇!諗起就想再食喇~~~
    [版主回覆09/02/2010 21:29:00]哎呀, 下次再去啦, 青木的作品值得一吃再吃呢!
    bamboo係冇乜綠茶味, 但顏色好靚, 但其他的層層有d酒香, 好味呀.
    saya o岩我呀, 酸酸甜甜, 士多啤利細細粒, 係特選咖.

    回覆刪除
  6.         件件都好吸引呀!
    [版主回覆09/02/2010 21:29:00]真係上品呀 .!!

    回覆刪除
  7. Fatgarfield 肥加菲2010年8月30日 凌晨3:40

    I remember seeing this patisserie last time I was there, but I didn't know that their cakes are so good! Next time I get the chance, have to try try ah!
    [版主回覆09/02/2010 21:30:00]Next time must try ar, good good good!!

    回覆刪除
  8. 睇見就知好食啦!
    [版主回覆09/02/2010 21:31:00]我覺得好好味, 太太就麻麻了呢!

    回覆刪除
  9. 芒果蛋糕上面似係有幾條銀魚仔~
    [版主回覆09/02/2010 21:31:00]haha, 係糖飾來咖

    回覆刪除
  10. 會唔會好甜呢 ??
    [版主回覆09/02/2010 21:54:00]我覺得o岩o岩好呢!

    回覆刪除
  11. 流口水中。 真的好羡慕你去日本啊。 现在日元太贵啦。
    [版主回覆09/02/2010 21:56:00]係啦, 歷史新高, 令我們買少好多東西呢!

    回覆刪除
  12. 日本仔d野永遠都做得好鬼精緻啊﹗
    [版主回覆09/02/2010 21:57:00]剩係拍照都係一大樂趣, 雙重享受呀!

    回覆刪除
  13. 希望識得搵呢間舖頭啦.

    回覆刪除
  14. 好精緻呀!!!  靚到吾係好捨得食!!
    [版主回覆09/06/2010 08:50:00]吃到真的好幸福呢!

    回覆刪除
  15. 好幸福...好想食...
    [版主回覆09/06/2010 08:50:00]真的, 很幸福呢!

    回覆刪除
  16. 好寫意啊, 細細件可以食多幾件都唔怕肥呀 。
    [版主回覆09/07/2010 16:25:00]真係好幸福呀!

    回覆刪除
  17. 蛋糕好靓号精致,见到都想吃....
    [版主回覆09/07/2010 16:26:00]我估, 只有日本, 才可以咁樣享受, 在祖家法國都未必又就腳, 又集中, 又casual........雖然我未去過法國找蛋糕吃........

    回覆刪除