2013年7月19日 星期五

再去 Eason 演唱會 ......

第三次看他的concert 了, Eason, 是在世少數能令我感動的歌手......

今年, 好多歌都令我特別感觸萬千, 都是一些舊些的歌...... 歲月如歌, 流水落花, 明年今日.........

.......到最近, 是陀飛輪....... 可惜沒唱一絲不掛....... 再新的, 已沒什麼印象了.


 雖然eason的聲音很快唱爛了, 但依舊很迷人. 

演唱會也好多心思, 很多秘技, 不在這裏披露了, 留個神秘感, 日後再post 吧!










好喜歡這晚的燈光, 和舞蹈編排!!!








 
朋友我當你一秒朋友.......










你呢? 你的心中, 又有感觸嗎? 還是若無其事?

4 則留言:

  1. 一票難求好羨慕
    香港除咗E神真係冇其人令我會想睇
    但我最希望睇既演唱會係林志炫
    佢真係殿堂級歌手買歌唔買樣
    [版主回覆07/24/2013 21:41:58]係有家人的朋友的朋友幫忙, 才可以買到票呀!

    回覆刪除
  2. 我好落後, 依家有咩流行嘅歌真係唔知....
    聽嚟聽去都係舊歌.
    [版主回覆07/24/2013 21:42:46]我都係呀, 但係都有少少新歌好好聽呢!

    回覆刪除
  3. 台上見唔見到有幾個男仔唱 A Capella 幫佢伴唱呀?好似叫做「新聲架到」。
    [版主回覆08/06/2013 21:45:11]又冇留意到喎 ......

    回覆刪除
  4. 我都係鐘意佢舊歌,尤其個幾首六七歲岩岩學識聽歌時日日係電視機聽住個d ......
    [版主回覆08/06/2013 21:46:31]新歌冇乜特別,加上TV 和radio 都好少播,更加唔識呢。

    回覆刪除