2015年1月17日 星期六

2014-12大阪四國(4) - 四國 , 金刀比羅宮

第一次 到四國, 以為係一個好鄉下的地方, 原來城市都幾熱鬧, 其他地方都有趣

第一站到的是德島市, 怕會係死城一個, 但好彩都唔係, 雖然很寧靜, 都有人氣的, 這種小城市我好喜歡的.



 是晚在車站百貨公司吃四國拉麵, 包場是常識吧 ......



 意猶未盡, 到我最老友的 Doutor 吃熱狗宵夜, 呢間感覺好浪漫, 在二樓看街喝咖啡, 都係包場



 到脇町卯建の町並(防火石牆的村莊), 人跡罕見但很整潔, 有人居住的村莊, 不像香港般到處廢村,








金刀比羅(金毘羅)宮是四國一個很重要的神社, 這是一個神佛混合的保祐神, 日本廢佛尊神之後轉為神道教的神社, 由山腳走到本社, 要走700多級樓梯, 氣喘



 呢度係吃正宗讚歧烏冬的地方, 選了金毘羅烏冬, 唔錯呀!

 



 

 這 Premium milk soft, 奶味真係濃到呢!!!

 





















 


 走到本社, 沒什麼太特別, 參拜了 , 長玩長有.


2 則留言:

  1. 寫晒 lu. 我係德島既時間唔多, 可惜金比羅宮個邊我都無時間去.

    回覆刪除
    回覆
    1. 都算幾有趣 。好的我到你處參觀吓

      刪除