2014年6月7日 星期六

我的第一個糖霜卡通 - Sheeta 公主









 終於又貯足勇氣, 試試做有outline(劃外框線)的卡通公仔, 這又和presure piping 的公仔 (例如半立體的天使)是幾乎完全不同的技巧 .....


選什麼題材?  狄士尼卡通? no no no, 很怕美國風格的, 心裏閃出我最愛的宮崎駿, 就選我年輕時好喜歡的天空之城吧 ........

偏偏選中這高難度的 ...... 唉! 既然選中了, 就去吧 ......早知選個簡單點的 ........

"從天空降下的少女" 天空之城最經典浪漫的一幕 ...... 奇幻歷險的宏大故事由這裡開始 ......





先做底色, 幾大的餅面, 不易呀! 右邊那個用了 16 秒中度icing, 那知太杰凹凹凸凸 ...... 噢...... 失敗

左邊用了 10 秒 流動icing, ok 了


再用白色膏和rum 酒掃出 飛行石的光芒 ...... 從未試過, 很難很難呀!

再用錐子定位, 再用食用筆劃草圖 .......


由焗餅到最後裝飾, 用了15小時以上吧 ........ fuuuuuuu.

真對不起把 Sheeta ( Princess Lusheeta Toel Ul Laputa) 做得那麼醜怪 :(

記下一些東西
1. base 用10秒流動icing吧, 大面積的底色太易凹凸.
2. mark 位用錐子很好, 草圖全劃沒滲色, 但還是要看淺色icing 怎樣吧
3. fill in 的 icing, 用十六秒中度吧, 但要小心凹凸
4. 先唧外框好呢? 還是後補外框? 兩種方法各有優缺 ...... 要多試幾次.

下次還是先試簡單的公仔吧 ....... 不知怎的, 糖霜奇緣完結了 ......什麼時候再做個 Pazu 讓她們重逢? 我也不知道.





13 則留言:

  1. 嘩,你越來越癲喇!!!!

    幾時開班授徒呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 第一句我同意! 第二句自知離授徒太遠,除非一天我已得心應手自成一派,還要稟明師父先啦,目前我仍是徒。

      刪除
    2. 你太謙喇,起碼你有天份、有技術、有熱誠,教授初級入門技巧絕對唔太過。你睇依家坊間有幾多人都出食譜,但當中又有幾多真係有料之人!

      刪除
    3. 謝謝你的鼓勵, 你說得對, 坊間的確有不少麵包, 烹飪的書, 真的只是很業餘, 自己還在試試試 ...... 我就不是那類人 :p , 先自己玩玩, 在網上分享一吓吧.

      刪除
    4. 哈哈,你連操守都有哦!

      刪除
    5. 係有人叫我去佢workshop 教班,我都係咁同佢講了。

      刪除
    6. 咪係囉,即係其他人都覺得你可以教囉!

      其實如果自己能力做到的話,不妨考慮一下,自己學到嘢之餘都可以回饋社會,將手藝傳承嘛,我哋從事教育行業嘅就係抱住呢份無私嘅心態去教人!可能你會覺得學習時間相對短,但你有天份嘛,真係出色過好多人,好應該跟其他有興趣人仕分享。

      刪除
    7. 哈哈,謝謝鼓勵,出色的學生和專業的導師,係好大分別,正如五級鋼琴高分就去教三級係唔妥嘅,我又唔想教bb 班 haha. 好好的朋友一起玩吓就ok.

      刪除
    8. 原來係你唔想教 "低 B" 班!

      你睇你嗰朵白玫瑰,咁都已經超哂班啦!

      刪除
    9. 你未睇過我老師嘅傑造詣了,佢地至係老師。我都見過有D 同學呢頭上完堂,嗰頭開班教返人。唔得囉。

      我咩班都唔教,尤其bb班,會嘥左,直至一日我知道自己功力自成一家再算啦。

      刪除
  2. Hey this is v pretty. Have a look at my Page if you are into decorative cookies!

    回覆刪除