2013年12月3日 星期二

胡桃夾子迎接聖誕月

十二月到了, 每年都會盼望著一個平安寧靜的聖誕節 ......

今年認識了一班志趣相同的icing 同學仔, 令我打起精神, 學習一個新的手藝,

Kitty sensei設計的精美胡桃夾子和芭蕾舞仙子首先迎來聖誕月 ......


胡桃夾子是德國的傳統手工藝, 看著胡桃夾子漸漸成型, 令我回憶起很多年前, 在德國小鎮Rothenburg od der Tauber 的美麗日子 ........ 好懷念 Käthe Wohlfahrt 小店
和一起看窗外古城牆上燦爛的星空。


看看國王王冠上的閃閃水晶, 是 sensei 特別準備的



柴可夫斯基將德國的童話故事譜成不朽的芭蕾舞曲 ......

sensei 說, 這個芭蕾舞家要一次過唧好, 沒有修改的機會 ......吓!!! 我用筆子也未必畫得好, 何況用唧袋 .......    >_< !

看著sensei 示範一次 ...... 到我了 ...... 哇, 都ok 唧到呀, 算像樣啊, 真的有點不相信自己 ......


好了, 要唧在曲奇上了 ....... 嗯, 差了少許 ...... 都算ok 了!


這天維他同學生日, 我們一起為她慶祝, 尤其是妮可同學的紗裙仙子Fondant cake , 一起手疊手切開的一刻 , 真的手也抖了, 原來美麗糖衣裡面的朱古力蛋糕也超好吃!!!


希望今年有一個比去年更平安寧靜的聖誕節.

25 則留言:

  1. they are all very nice!
    胡桃夾子又確實是英國每年聖誕節的芭蕾節目。

    回覆刪除
    回覆
    1. Nutcracker ballet 是百年傳統聖誕節目了!

      刪除
  2. 好靚呀!!!! 唔會食咖啦!!! 咁靚~ ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔會食呀,用防潮盒收好。 自己做嗰D 就會食 ...... 未動手啊

      刪除
  3. 好精細的手工! 有欣賞價值添。請問有沒有餅底的食譜?

    回覆刪除
    回覆
    1. 好好玩呀!! 每次都儲起來.

      餅底是一般切片曲奇而已, 我的修改:

      無鹽牛油 150g 糖霜 40g 鹽一丁點 雞蛋1隻 低筋粉 325g 泡打粉1/2tsp

      順次序拌勻, 碌平碌薄至2mm, 吸成各種形狀, 170度焗約10min或至金黃.

      刪除
  4. 真係好靚, 你畫得好好, 好細緻! 要我填滿一隻色都唔掂, 讚...

    回覆刪除
  5. so super beautiful. Love that colorful nutcracker...n those ornaments... n the ballet shoes... n the balletrina...did I leave out anything? =)

    回覆刪除
    回覆
    1. yeah! I enjoyed very much with Miss and classmates. I love the nutcracker and also the ballerina the most!!

      刪除
  6. Hi Moon 兄,
    之前未能在"網誌清單"中直接click入的問題已解決了! 現在已可直接點擊入來了!
    你的手藝好極了! 要好好珍藏呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 出左新post就ok返 了.

      會呀, 用盒子好好收藏, 好好再拍照放在blog, 每次都是難得的經驗.

      刪除
  7. 有無攪錯呀,靚成咁,個胡桃夾子仲識得講德文㖭!!

    回覆刪除
    回覆
    1. Hee, 我覺得呢堂最吸引。 胡桃夾子是德國人嘛 :)

      刪除
    2. 胡桃夾子係德國人,唔係俄羅斯人咩?哈哈!!

      刪除
    3. 德國人來咖, 只係柴記拿童話故事寫音樂, 結果更流行, 文化fushion.

      刪除
  8. 回覆
    1. 我都覺得係,我覺得老師在HK 是獨一無二,比得上日本的Icing藝術家。

      刪除
  9. 真係唧得好靚!!!!你好有天份!
    呢D野食咁靚,大家會食嗎?*o*

    回覆刪除
    回覆
    1. 我只是個學生吧 ..... 真不捨得食啊,用盒子收起來。

      刪除