2013年12月11日 星期三

今年的聖誕薑餅人

聖誕節快到了, 今年學了很有趣的icing 技巧, 一於做一些新的薑餅人應節.

這是老師的原創 idea, 我只是做一點變奏. 老師的創意很勁, 要自己想出這些華麗的figure, 真的未夠班 ......



想不到調配這十多筒icing, 也花了三個多小時, 還未計焗薑餅和寫 planning ......

再花了10小時,才完成了複雜的唧icing 工序。 做icing cookie 一點也不易呀! 





還有雪花和雪人 ......


當然還有薑餅人, 性感薑餅人是每年的order, 勁攪笑.




把漂亮的薑餅人掛上小聖誕樹 ......


也包好兩份, 送給家人, 希望他們會欣賞啦 ...... 唔緊要啦, 最重要是令家人開心.


20 則留言:

  1. 又見到性感薑餅人, 又一年, 早d同你講聲聖誕快樂!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 每年收order做出性感薑餅人, 一年又快完結 ....... 祝今年又平安渡過, 明年快快樂樂.

      刪除
  2. 嘩!原來要咁有計劃,好大制作呀!薑餅人顏色好靚。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 因為都好多步驟和原料, 不寫plan 一定會做漏啊, 所有icing都係一take過.

      刪除
  3. 你的手藝越來越出神入化!

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. 係呀, 但好有滿祝感, 尤其是有老師和一班同學仔共同興趣.

      刪除
  5. 我收到一定好開心!!! 好勁呀! MOON 兄!!! ^0^

    回覆刪除
    回覆
    1. hee, 我送左比爸媽和細佬, 另外一pair 放在聖誕樹. 其實都好想送比老師同學, 但做不了那麼多, 會 c .......

      刪除
  6. 回覆
    1. 幾複雜呀! ....... 但好有滿足感.
      每個薑餅人都充滿心機, 和瞞足感

      刪除
  7. 使唔使 details 到咁呀,做講功夫!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我都幾喜歡做一些仔細的手藝, 總覺一雙硬繃繃的手可以做出這些手工, 係挑戰自己的能力.

      刪除
  8. 今期飲食男女, 那位"Moon"係咪你呀? 你好上鏡喎

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,週刊訪問老師,我剛上堂,入了鏡。

      刪除
  9. 好靚呀! 仲有晒設計圖! 比10個叻你

    回覆刪除