2013年9月7日 星期六

終於明白 google+ 和 blogspot 的關係

 
初接觸 google+ , 給它弄得糊塗了, 為什麼找不到 blog 友, 為什麼有時網誌或留言會在 g+ 上出現 , 有時又不出現 ...... 終於明白了...... 哈!有點"懶醒" ......


原來 g+ 就是 google 版的 facebook ! 上面的"個人"頁等於 fb 的個人頁, 下面的"主頁"等於fb的"動態消息.
 
它的功能也很強大, 一樣可以建立社群, 設立群組, 活動 .......等等, 也可以搜尋你的朋友 ....... 和 fb 不同的是只能以 google account 登入 .......
 
也一樣可以像 fb , 在 post 文字, 照片, 活動, 位置 ....... 而不需透過 blog 發表.
 
 
g+ 的一個特點是它和 blog 連繫了, 可以在發報網誌文章時, 自動在追蹤者(等於 fb 的朋友)的g+主頁上顯示, 這是 fb 沒有的功能,
 
當然你要把你的 blog 拼入 g+ ......
 
也可以選擇把開啟網誌的g+留言功能, 那麼所有在你 blog 文的留言都會顯示在 g+ 追蹤者的主頁上(不過開啟了這功能, 就不再容許匿名留言了).
 
 
至於g+ 也會有洩露私隱的潛在風險(和 fb 一樣), 但也一樣可以選擇資料是否披露(最保密的方法是 ...... 不填寫 ), 至於會否像fb, 因朋友的朋友的分享而把一些訊息洩露給你不想他知道的人士(例如對你老細的批評等 :p ), 就未有經驗了.
 
只是初哥的看法, 見笑了.

22 則留言:

  1. 都係好深奧, 呢part唔理佢囉.

    回覆刪除
  2. 唉, 幾難呀, 但最難嗰 part 是把舊blog的內容搬來, 我都睇左 d blog 友的方法, 做d試驗, 遲d動手, 第日成功左就幫妳手.

    回覆刪除
    回覆
    1. 係就好囉, 多年心血唔使煙消雲散.

      刪除
    2. 現在有D 頭絮,起初見有BLOG 友人手搬家 ....... 我不行啊,千幾篇文,萬幾張相 ...... 滴汗 ....... 現在看了blog 友分享,有希望搬到 ...... 但網上的事很難說 ......

      刪除
    3. HEE, 喜歡聽好多種音樂,選d 柔和d 做background, 我喜歡聽眾自己選擇on.

      可惜不能在幕後播放,手機好唔方便,有冇邊位識得改html, 可以幕後播放 ;)

      刪除
  3. me too.到而家都未識用。

    回覆刪除
    回覆
    1. 咦,阿紫係妳,好呀,又多個舊友。 妳開左blog 嗎,點解找不到?

      刪除
  4. Hello, I am llada, just come to say Hello....

    回覆刪除
  5. 其實我到現在也不太懂g+跟blogger...
    有時去到某些blog友家,不知為何一定要用g+身份才可落回應..-.-"

    回覆刪除
    回覆
    1. 呀,是他們tick 選了把留言合拼在g+ 留言中 , 所以要用g+身份才可留言,我冇tick 啊 .........g+想盡辦法要blogger和g+合拼呢!

      刪除
  6. Moon兄 : 謝謝你的詳細解釋, 但對我來說有點複雜, 要仔細咀嚼和消化, 再加以練習。 謝謝!

    回覆刪除
    回覆
    1. 嗯,就當是G+是facebook, blogspot是自動link 入facebook 的blog 吧 :)

      刪除
  7. 要慢慢刨你呢篇文先!! @.@

    回覆刪除
  8. 我都問咗好多人無人答到我. 我都估係咁用

    回覆刪除