2013年9月24日 星期二

試用blogger app

從前在手機寫blog,  十分不方便,手機不太支援用flash 的程式吧, 時時彈來彈去, 不能控制 ......

原來android有blogger app, 試試先,不過非常簡陋,連相片和文字的擺位也不能控制,像寫facebook. 將將就就,臨時頂檔算了吧

Blogger的風格總是有點簡簡陋陋的,希望google好好提升blogger的功能



24 則留言:

  1. 回覆
    1. 對呀,咁簡陋,不如直接寫g+,或者fb. Blog 的存在價值是有個人雜誌感,應該加強篇輯功能和美術效果。

      刪除
  2. 回覆
    1. 我OK 呀 :) 成日喺手機督督督,習慣了,可惜不能在手機寫blog.

      刪除
  3. 係呀,我都有download到,點知係咁流既!

    回覆刪除
    回覆
    1. Yes! 妳也有這感覺, 得物無所用, delete 了.

      刪除
  4. 我雖然唔係完全好識玩, 但都覺都係簡陋左D... 不過佢上相真係快YAHOO好多!! (*  ̄ー ̄)

    回覆刪除
    回覆
    1. 對呀 .......嗯, 他上相雖快, 但論顏色和sharp, 都係yahoo的靚d.

      還有搬blog 時用的google drive, 慢到將烏龜龜般 ......

      刪除
  5. 聽你咁講,手機真係好唔方便,不過以前我也沒法用手機去寫yahoo blog,因為無法插入相片

    回覆刪除
    回覆
    1. yahoo 沒有手機版, 當然不能在手機寫blog 啦....... blogspot有手機版又出埋app, 點知都係得物無所用. =___=!

      刪除
  6. 點解唔見咗你教人搬blog的一篇嘅?我3000幾個post,40000張相,upload到google drive又唔識check佢齊唔齊 ><

    回覆刪除
    回覆
    1. 我仲係進行中, 慢慢試, 整理中, 都有信心的 ....... 完成後再一次過post分享, 一個星期後左右啦. 我 1000多個post, 10000多張相 ......妳好勁呀!!!

      唉, check 齊唔齊呢 ...... 一匹布咁長, 好消息是, 開天窗都可以補救, 壞消息是 ...... 人手冇自動方法.

      刪除
  7. 我都係唔識用手機寫blog@@

    回覆刪除
    回覆
    1. 現時的blogger程式好唔方便呀, 我最多用html版做少少修改啦.

      刪除
  8. 我好怕用手機上網, 如果嗰日同人whatsapp得多, 會好似暈車浪咁架..

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都會呀,戴住眼鏡會囉,除了眼鏡仲OK,趁機會用多d. hee

      刪除
  9. Moon兄, 您真可以呀! 不見幾天, 您已有長足的進步, 努力在"新家"安家立戶了! 看來我不能躲懶,落後了很多了! 真的 要努力趕上了!請問您會否把在 Y 的BLOG全部搬過來呢?

    回覆刪除
  10. 邊度係呢,大家都來熟習吓。 我都會試吓把 y! blog 搬過來,但工程浩大,唔知成不成功。

    回覆刪除
  11. Hi Moon 兄, 我還未追看完您在Y!的BLOG, 仍在回味您日本之旅: 靚相加美食! 還有偶爾的一兩句感想, 十分有共鳴!
    此外, 現在都尚未知道是在這裡找您, 抑或去Google+ 呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. Amy, 真多謝妳欣賞我的日本之旅,是重要的回憶,我計劃將yahoo blog 搬來,yahoo blog 都會開放到12月尾呢。blogspot和g+都可找到我,兩個account是相通的,我當然喜歡妳在blog 找我。如果要留私人留言就用g+吧,haha.

      刪除
  12. 原來有出過APP,我而加先知呀~

    回覆刪除
    回覆
    1. 可惜太差勁,冇用 ......

      ╮(╯﹏╰)╭

      刪除