2013年9月22日 星期日

風雨不改, 人生幾何?


和兒時同學相聚於天兔迫近之夜, 風雨不改之情, 人生幾何?

攝於馬鞍山白石俱樂部海邊, 照片正中是三門仔一帶, 稍右的山是八仙嶺, 再右邊是大尾督船灣淡水湖, 就是我不時出海玩帆船仔的地方了...... 有冇留意最右角有一艘船, 是一艘剛由烏溪沙前往大尾督的街渡(民間營運的客貨渡輪)呢.

14 則留言:

  1. 回覆
    1. ths, 係用手機的全景功能拍攝咋 ...... :)

      刪除
  2. 颱風前的雲色特別紅,你影得好靚。

    回覆刪除
  3. 兔子看來比想像中溫馴。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 我間屋向正西北, 都仲算平靜.

      刪除
  4. 好難得維持到的友情哦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 失散左好多年, 今年透過whatsapp 相認返.

      刪除
  5. 係喎今早留言不見了, 原來g+留言有咁多弊處, 咁唔轉囉.

    回覆刪除
    回覆
    1. 係啦,太多缺點,新舊轉一轉,D 留言被delete 左 ...... 反正blog友的留言又未必需要只google +公開 ...... 我只係對佢的私人留言功能有興趣。

      刪除
    2. 我剩係鍾意佢留言欄在頁頂囉.

      刪除
    3. 冇計啦,blogspot 和 google 總有點貌合神離 :)

      刪除
  6. 人長大了很難說出 ''風雨不改'' 呢。 its a promise!

    回覆刪除
  7. 讚。妳說得真對,當"風雨"出現,又有多少人為妳信守"不改"?

    回覆刪除