2013年8月31日 星期六

Y!blog 終於結束了



寫了七年的Yahoo!blog , 終於要結束了 ......

小時候總以為不會老的至親,原來會逐一離世; 以為一生不變的愛,也會變質 ......何況是虛擬世界 .......
 


有一天, e-mail, facebook 也會吧...... 只要一個通知, 然後關掉server .......

覺得不捨和可惜嗎? 最珍貴的東西,有一天也會消失, 或許這就是人生吧 !


...

11 則留言:

  1. 我都整左啦, 不過超複雜, 我唔識整, 你個blog有好多資料, 我睇嚟睇去都唔知點set.
    留言比你要打code呀, 我知可以set到唔使打code, 又唔識搞.

    回覆刪除
  2. 我都整左啦, 不過超複雜, 我唔識整, 你個blog有好多資料, 我睇嚟睇去都唔知點set.
    留言比你要打code呀, 我知可以set到唔使打code, 又唔識搞.

    回覆刪除
  3. 你個BLOG 右邊一欄喺邊度SET架, 我整左成個下午都搞唔掂.

    回覆刪除
    回覆
    1. 先click 右上角的"設計", 再選左欄的"版面設計", 多數設定都可以做到.
      "我的好友"欄是我用簡單的html寫的.

      刪除
  4. 你以前搓麵包及慼風 的文章 無哂?

    回覆刪除
    回覆
    1. 未必會搬過來了, 太艱難, 有紀念價值的搬d啦.

      刪除