2013年7月9日 星期二

天下第一桃

東海的大壽桃包,無論形神味感,真的天下第一,我想, 連飲茶第一的溫哥華也及不上吧!

鬆化漏油的蛋黃,香滑的蓮蓉,最欣賞是包肉,竟是像薄紙般一層一層的,鬆軟結實 ..... 外形真的漂亮到令人心跳






4 則留言:

  1. 壽包都比你講到咁吸引 haha 不過每逢阿爺生日擺壽,我都係最期待最後既壽包。
    [版主回覆07/12/2013 22:25:42]真的好好味, 如果係東海壽桃包 , 簡直是壽宴中最期待的一道菜.

    回覆刪除
  2. 真的是內外都好靚. 看那鹹蛋黃是多麼的油潤. 依家有個做下午茶就好啦!
    [版主回覆07/12/2013 22:24:51]想起也流口水, 可惜多吃會........肥 @_@

    回覆刪除
  3. 係呀! 壽包一上枱, 人人都'嘩嘩'好開心.
    可惜quota有限, 每次只可食半個, 仲要好狠心撥走個蛋黃.
    [rity - yc回覆07/15/2013 18:13:56]咁就可以嘗多d囉.
    [版主回覆07/12/2013 22:23:44]告訴妳一個好消息, 蛋黃的膽固醇是好膽固醇, 不怕吃啊. ^^

    回覆刪除
  4. 無錯.....東海真係最好食架.
    [版主回覆07/21/2013 10:02:50]好耐冇見了.......真的!!! 深有同感呀!

    回覆刪除