2013年6月21日 星期五

糖霜幼稚園班@icing land

每年的聖誕, 都會興致勃勃的玩一次糖霜薑餅人, 起初是因你妳您一起玩, 份外有興趣.

太太每年都會order一個性感薑餅人, 開心笑笑.

只是每年都是土法煉鋼, 或和好友交換心得, 始終都是幼稚園生......

...... 去年做完送出薑餅人後, 今年也不知會不會有心情再玩了......

偶然, fb 見到icing land, 碰巧又報到初級班, yeah!!!

很佩服sensei(先生, 日文的老師, 冇咁"老")自己也是icing 迷, 並且把興趣發展成事業, 實在又佩服又羨慕.......

sensei和總管安排得好好呀, 不只是課堂, 整件事很cozy and friendly!





不錯的眼仔 (錯的不close up 了)




合格的心心.....



合格的 wet-in-wet 心心......



鬱金香花花......另一種技巧.......



很爛的字.....



冇咁爛的字




當小蜜蜂遇上小甲蟲........




我唧的小甲蟲.....eeeeeer...... 勉強啦.




sensei 預製的小蜜蜂...... much better!!!




很爛的字......




sensei 請同學仔做茶點的......woooow, 怎捨得吃......



sensei的字 >_^



!!!! @____@



唉.......希望有機會再上小學班啦............

 

9 則留言:

  1. 嘩~嘩~嘩~ 真係好靚呀, 圖案又靚, 手工又正, 點捨得食呀!
    [版主回覆06/25/2013 12:32:35]呢D 只係小兒科,不過我已很滿意。

    回覆刪除
  2. 哇~~~好精致波!我從未玩過糖霜,難吾難咖?我又要粒鑽石戒指!要五卡拉!
    [版主回覆06/25/2013 12:34:20]我呢,D 就唔難,但高級d 就好難了,鑽戒 ....... 食左了 :p

    回覆刪除
  3. 好奈冇上來啦!
    [版主回覆06/25/2013 12:34:55]係呀,妳去左邊呀老友

    回覆刪除
  4. 好靚,比我唔會食,橫掂太甜,擺下仲好,
    [版主回覆06/25/2013 12:36:22]每天吃一兩片吧,曲奇減了糖,都BALANCE 嘅 ......

    回覆刪除
  5. 好精緻 !
    [版主回覆06/25/2013 12:37:10]未算,老師的勁好多呀!

    回覆刪除
  6. 使唔使靚成咁呀!!
    [版主回覆06/25/2013 12:42:34]幼稚園LEVEL 咋 :p

    回覆刪除
  7. MOON兄,估唔到你會上堂學ICING!!! 
    好可愛呀!!!
    [版主回覆06/26/2013 16:00:42]因為好奇,好好玩,想改善薑餅人的icing, 靚仔d.

    回覆刪除
  8. 請問,可以告訴我你在那兒學icing cookies 呀, 我很想學呀 !
    [版主回覆06/29/2013 22:33:59]請留意icing land 的 fb

    https://www.facebook.com/icingland

    回覆刪除
  9. 原來係唔同班的同學, 我已分別係4,5,6月份上完4個課程啦! 報名一個月比一個月難, 太多人想學. 好感謝 Miss 倆姐妹的悉心教導, 令我 icing 的技巧大躍進.
    [版主回覆07/21/2013 10:07:32]hee, 係呀前輩, 我剛上完glamours night, 真的學得很愉快呀!

    回覆刪除