2012年12月30日 星期日

孤獨上蚺尖

這天約了老友行山, 打算由赤徑經蚺蛇尖, 經米粉頂下大灣, 鹹田灣, 回程.....

那知老友臨事說有事, 到了赤徑便棄我而去, 冇法, 一場來到, 總不想放棄......





路總要走, 縱使孤獨......但你冇心同行, 當初又何必應承我呢?.....



一步一步登上險要的蚺蛇尖.......

那知下米粉頂的路更風化崎嶇, 跌了一小交......


到大灣了, 差點在東灣迷路.......




最後安全抵達鹹田灣.......


沿途沒有你同行, 總覺孤獨.


9 則留言:

  1. 一開始就一個人去同本來2個人然後中途變1個人,感覺差好遠
    [版主回覆12/31/2012 22:07:22]嗯,深有同感呀!但無奈都開始了,也要繼續行。

    回覆刪除
  2. 我另一半成日話以前成日行呢度, 你一人行危險呀, 下次咪制啦, 雖然又幾靚
    [版主回覆12/31/2012 22:09:38]嗯,下次不會了,不同孤身一人遠行,可以靜靜的感受吓。

    回覆刪除
  3. Hi Amoon, 您好! 祝您和太太 Happy New Year. Have a great 2013.

    行山多些人行比較安全, 又好玩些.
    [版主回覆12/31/2012 22:13:38]HAPPY NEW YEAR!

    係呀,不過冇人同我行到底。

    回覆刪除
  4. AMOON, Happy New Year !
    [版主回覆12/31/2012 22:15:38]HAPPY NEW YEAR!

    回覆刪除
  5. Happy New Year 2013!
    [版主回覆12/31/2012 22:23:33]Happy New Year !
    [版主回覆12/31/2012 22:21:07]happy new year !!!

    回覆刪除
  6. 新年快樂呀! moon, 一個人行山, 好危險呀!
    [版主回覆01/04/2013 16:45:37]新年快樂. hee, 冇法啦, 以後唔會了.

    回覆刪除
  7. 一個人行唔安全呢, 如果行d初級班就約埋同學仔啦~
    祝你和Moon嫂新年快樂!
    [版主回覆01/04/2013 16:44:25]謝謝呀, 冇法啦, 個partner行到一半走左......呢個係高級班, 找次同學仔去拍照啦.

    回覆刪除
  8. 一個人行山好危險呀,下次千祈唔好呢!
    [版主回覆01/27/2013 23:24:07]知道 , 謝謝妳呀,希望我不會再這樣:-)

    回覆刪除
  9. 你一個人就真係危險咗d!
    這條路, 相信我要10年8載後才能行了...現在帶著個大公仔要選低難度行.

    回覆刪除