2012年8月9日 星期四

北海道2012 - 回鄉之行

每年考慮去那裡旅行, 漸漸都放棄了歐眉澳紐, 每次最後都最想回鄉......

真的很希望北海道是我的鄉下......

每次到達這裡, 都很有親切感......新鮮感已過, 熟悉得好像生活一樣......


出發前打風, 飛機延誤了近5小時 -_______-, 到步已深夜, 幸好有拉麵和Lawson 好朋友的接濟, 他的紅茶花傳和三文治, 真係簡單而美味絕倫, 還有日思夜想的咖啡jelly,



已太熟悉, 小樽, 白之戀人, Sapporo Factory已不想再去, 去北海道神宮走走.

今年天氣反常, 本涼快的七月, 竟有30度以上, 熱死.

幸好神宮附近的樹蔭很清涼.




日本的神社新宮, 總是那麼低調而寧靜.




經過大門的注連繩, 便進入神界了.










中午到札幌市區的蟹本家吃lunch, 本來印象中這些名店是貴夾唔飽的, 但lunch冇想像中那麼貴, 而且每檯客人都有一間"個室", 真的物有所值......

......o岩晒我在裡面不停拍照, 慢慢吃.......wow, 食物都很正呀, 日本絕少令人失望.
















一道一道菜吃, 吃到這蟹肉雜炊(稀飯), 已好滿足


又要說一句, shi a wa se!!! ^_^


 

8 則留言:

  1. Sooooooooooooo good!
    [版主回覆08/11/2012 11:19:56]yeeeeeeeeees!!

    回覆刪除
  2. 我最想最想去日本,所以到而家都未去,最好要留返最後~!!
    [版主回覆08/11/2012 11:18:38]對呀, 一去左日本, 其他國家就漸漸不想再去, 那種多姿影和幸福感

    回覆刪除
  3. so good~ 我都PLAN緊去日本呢~
    [版主回覆08/11/2012 11:19:03]gooood, 回來又分享吓.

    回覆刪除
  4. 原來 Amoon Sir 又外遊, 大家又可以欣賞最新的北海道美境, 美食, 美事 ~~
    [版主回覆08/11/2012 11:19:35]好親切, 好開心, 好好吃, 好漂亮! 好安心.

    回覆刪除
  5. 我最喜歡這種蟹柳,要熟;吾要生的~
    [版主回覆08/13/2012 12:18:32]我都係咁話,生的雖然甜,但有點滑滑黏黏的,如果輕輕灼熟,又滑又甜。

    回覆刪除
  6. 又開始眼睛去旅行啦~
    好美味呀..
    [版主回覆08/13/2012 12:21:16]引妳去,HAHA.

    回覆刪除
  7. 我都好掛住日本呀
    [版主回覆11/05/2012 11:56:51]我都開始心思思了......

    回覆刪除
  8. moon兄:你喺星期日出發嗎?最近朋友回鄉(北海道),星期日出發,連續兩次班機也delay,火都嚟啊!
    札幌神宮真喺未去過,下次要去吓先!我還是喜愛寧靜啲地方,撞唔到強国人/香港人,有多好呢...
    [版主回覆11/05/2012 11:57:55]我去左好耐了, 現在才post出來吧........北海道神宮好清幽, 值得去行吓!

    回覆刪除