2012年8月11日 星期六

北海道2012 - 安心之國...藻岩山遠眺

從來都沒有留意札幌市藻岩山, 覺得只是市內的一般觀光點. 而且去年它關閉維修.

今年, 去到冇新地方去, 去吓啦......那知.......



乘古董董的路面電鐵, 慢慢的在民居中前進, 好寫意, 到了山下, 還有無料巴士接載到吊車站, 好周到呢!!




乘一程吊車, 再轉一程纜車, 才去到山頂.



維修過, 果然好簇新喎!!!




山下突然漂來一大片雲, 看到雲海的奇景呀!!!
 
藻岩山, 一點也不平凡呀!





如果天氣好, 可以見到支笏湖那邊的惠庭岳和風不死岳.......


 







 

觀景樓上有一個平台, 很神奇的, 你站上去就會升起........下次你試





入夜, 到札幌車站的Stellar Place 樓上的餐廳街吃晚飯, 札幌車站, 點只係一個車站咁簡單, 簡直是一個shopping的大迷宮, 到了今年, 我才徹底行通這個消費大城堡呢!


北海道人超愛的咖哩湯烏冬.....我就不太好了, 稀淋淋的, 我都係喜歡吃濃厚的咖哩汁, 印度, 泰國, 日本, 港式都好.


車站外, 舉行啤酒納涼會, 因為只得我喝啤酒, 沒有幫趁......



札幌車站, Stellar Place, JR Tower的夜景, 壯麗而親切!!!



今年, 我們學了弟弟一招, 到埗後, 不想日日帶住那麼多行李, 可以在第一站的酒店, 利用荷物配送(行李托運)服務把其中一件行利送去第二或第三站的酒店......

花不用10分鐘, 費用港幣百多元, 而可以攪惦, 而且很安心永不失敗.

全世界, 只有日本可以咁安心.........其他國家, 咪攪, 一係比人偷了, 一係寄失了, 一係突然罷工, 只好買過晒d衫......





只有日本, 真的令人很安心.


 

2 則留言:

  1. 山上風景好美...
    我最鍾意食日式嘅set, d野食擺晒係面前好開心架.
    [版主回覆08/13/2012 12:47:18]好易去,下次去吓。

    我又係,淨係欣賞和影相都好開心。

    回覆刪除
  2. 去年去北海道也想過去藻岩山,就如你所講...維修囉,如意算盤打唔響,嗚...
    你影嘅藻岩山當天天麻麻哋,但喺遇上好靚嘅雲喺可預不可求啊,另一番味道呢!
    仲有,日本行李嘅托運服務簡直喺...無得頂啦!

    回覆刪除