2012年7月8日 星期日

久違了, 田園包


近月又忙又懶, 很久沒動手, 今天的起心肝, 做了個田園包包.........





很親切呢!




10 則留言:

  1. 包包是我最愛,博友個個都是高手...
    看著田園包包照, 我有點動容了,也想開工!
    [版主回覆07/13/2012 09:00:18]大家都動手吧 :)

    回覆刪除
  2. 包包好靚, 個麻布袋又好靚呀 ,
    個個網友整包都咁靚, 攪到我都走去學包了~~~
    [版主回覆07/13/2012 09:00:45]呢個包好香噃, 不過好粗的

    回覆刪除
  3. 懷念包包,炎炎夏日…唉!焗爐開不得
    [版主回覆07/13/2012 09:01:08]很快又秋涼, 可以開工了.

    回覆刪除
  4. 我未食飯呀! 睇見就想一啖咬下去.....
    [版主回覆07/13/2012 09:03:51]妳好呀, 個包好香, 但就好粗, 下次加d植物油

    回覆刪除
  5. 個包吸引,但個袋都好靚
    [版主回覆07/13/2012 09:04:45]個袋係同事淘寶淘返來呢

    回覆刪除
  6. 個袋好靚 BOR.........
    [版主回覆07/13/2012 09:05:35]係公司同事淘寶, 順便搭順風車.

    回覆刪除
  7. 這個田園包包樣子真的很有生氣又健康! 我最最最最最喜歡吃這種有種籽、果仁的全麥或裸麥麵包的! 請問食譜是出自哪裡的? 我也想跟著做一個啊!
    [版主回覆07/13/2012 09:15:15]這是我綜合了很多經驗做成的食譜呢, 超易......

    材料 :
    dough
    bread flour 200g, whole wheat flour/rye flour 50g, salt 5g sugar15g, instant yeast 3g, water155g~160g(先加最少份量, 攪拌後視麵團軟硬程度加水) vegi oil 20g(optional)

    filling
    walnut50g peacan50g dry fig(or other dried fruit)50g

    將以上材料放入拌麵機(用手揉搓也行), 拌15分鐘後, 加入餡料拌勻, 取出搓成球形, 放在大碗中蓋好, 在夏季的室溫下, 初發酵約1小時, 至三倍大。

    稍壓扁排氣, 再做成球形, 末發酵約45分鐘至兩倍大, 灑麵粉, 用小刀劃十字紋。入爐230度焗10分左右, 至完全膨脹, 降至180度約焗15分鐘。

    回覆刪除
  8. 包包好靚, 個袋又靚, 原來係掏番嚟, 等我都同個女打聽吓先, 佢都做咗掏寶族.
    [版主回覆07/22/2012 10:37:09]同事幫我淘的呢, 我都覺得淘寶好煩.

    回覆刪除
  9. 很吸引! 但如小三姐所言, 夏天真的有點令人卻步, 發酵是易很多, 但可惜我的汗水也會隨著氣溫上升而如水般不斷滴下, 十分辛苦! 所以只能羨慕您的享受!
    [版主回覆07/22/2012 10:39:15]廳開大冷氣, 廚房門打開, 都不是那麼辛苦........發酵是關上廚房門, 夏天夠溫度了.

    回覆刪除
  10. 如果我個麵糰割到好似你呢個咁深,會即時漏氣,點解呢?同埋我點都唔可以爆得咁開咁靚囉!

    回覆刪除