2012年6月25日 星期一

麵包印仔



雕印仔, 永遠都令我平穩安寧......

5 則留言:

  1. 好好好靚啊!
    [版主回覆06/28/2012 08:07:59]好好玩呀:)

    回覆刪除
  2. Moon 哥,好耐無見呀!早排人腦同病,所以上唔到網,人間蒸發咗一段時間,無過嚟拜候你,請見諒!
    一籃子麵包,好吸引啫!
    [版主回覆06/28/2012 08:11:19]保重呀, 人/腦都係 :)

    麵包印仔, 好玩又好食(想像中食, 不是食橡膠) :)

    回覆刪除
  3. 月兄, 最近好忙? 好少見你post 包包, 雪芳~~~
    印你都少左~~
    [版主回覆07/06/2012 10:31:26]係呀, 我近來的工作好忙, 不過都有做下包包呢!

    回覆刪除
  4. 做完印仔的圖案, 貼在自家製麵包的袋子, 收到的人甜到入心裡 ~
    [版主回覆07/06/2012 10:32:19]haha, 我的麵包, 自己吃, 又冇心甜喎........可能係豆蓉比較甜 :)

    回覆刪除