2012年5月18日 星期五

台北2012(7) - 北投溫泉...疑是回到日本~~~~

第一次到北投, 好方便呢, 乘捷運好快就到了.......初到不覺得什麼, 慢慢行行, 噢, 有點親切感.......

地熱谷的茵薀蒸汽有點像別府.........



赤煉瓦館(紅磚屋)........是溫泉博物館......
 

老爺子吹的, 是尺八嗎?.......


北投圖書館.........



行行行.......啊怎麼那樣親切......

日式和中式的和諧組合.......餐廳的一角, 偌大的空間撥作裝飾, 多贅澤呀........又想起香港,



用兩小時, 慢慢吃了在台北最享受的一餐......

......好喜歡這沙拉, 酸酸甜甜, 冰冰爽爽~~~~


西式的食材, 日式的風格和服務, 配合得天衣無縫........



又好吃又優雅.......全間餐廳, 只有八張桌子, 客人只有三桌(連我們), 多寬敞舒適, 想起香港, 永遠桌連桌連隔鄰的菜也怕夾錯, 多可憐.





前菜好清爽, 好喜歡那方柚子蒟蒻.....









這梅子烤雞, 嫩滑到呢~~~~酸酸甜甜, 夏日佳品.


wow, 更酸甜的raspberry sorbert........我喜歡呀!!


cheese cake也精緻香滑......


竟有太太最喜歡的紅豆沙.......好味呀......她很少讚紅豆沙咖.



走著, 見有日歸溫泉, 雖和日本的不同風格, 但也想一試........



大熱天時, 在溫泉和冰水中重複浸泡, 一身清爽, 好爽爽呀!!!







北投真的不錯呀, 有回鄉的感覺.........



4 則留言:

  1. 去台北兩次,都仲未去過北投。不過之前唔去都係諗可以留返d景點之後去,咁就唔怕去到無地方去。
    [版主回覆05/21/2012 22:39:38]好地方, 下次去吓丫, 不錯.........

    回覆刪除
  2. 好正呀! 整整吓我都好鬼憎喺香港食野, d枱迫到好似豬車咁, 話之你坐得舒唔舒服, 總之係快d食完好走人.
    試過有次係德福翡翠小籠包, 7個人坐4人卡位, 我全程要打則身食, 話過以後都唔去果度. 唔係老人家話要食, 我一見到張枱走咗好耐.
    [版主回覆05/22/2012 21:21:59]真係呀, 隔離枱講嘢, d口水都會彈個來呀!!!! 乜興趣都冇.

    香港, 係高消費, 低質素....什麼都給租金吃掉, 澳門, 台灣, 日本甚至泰國都不是這樣的.

    回覆刪除
  3. 去完北投,下次不妨去宜蘭礁溪,那裡的溫泉水無色無味,泡完皮膚滑溜溜,
    也可以去遠少少泡冷泉,泉水十多度,很好玩!
    [版主回覆05/23/2012 23:04:43]好的, 下次繼續發掘好地方

    回覆刪除
  4. 好特意的配搭,中、西、日。
    [版主回覆05/23/2012 23:05:39]好好味, 吃得好舒服. 最重要的, 是有日本的享受! :) :) :)

    回覆刪除