2012年4月4日 星期三

"正常"黑糖果仁包

前幾天做的超果仁包包, 實在太多果仁了, 不像吃麵包, 而是摻了麵包的果仁........過尤不及就是這樣了 :p

今天補做一次, 果仁份量減至正常(其實都係好隨心).




很奇怪的是, 份量和上次的一樣, 但是麵團超黏, KM打了很久, 仍是一團黏漿, 唯有加麵粉吧, 加了很多次, 有30~40g吧, 打了很久, 都拉得出薄膜了, 仍是黏搭搭的, 奇怪.

今次做欖核形吧........不掃蛋漿了, 灑粉割痕, 瀟灑漂亮! 其實我覺得掃蛋未必是好看的的.




 

  
 

今次的麵包好吃得多呢, 包肉出奇地又鬆又軟綿綿, 綿花似的, 包殼就韌韌的有嚼頭, good job!

我越來越喜歡直接法!


看見上中下三張焗好的麵包照嗎? 大家覺得那幅顏色比較靚? 其中兩幅是用簞反拍的, 一幅是用dc仔拍的.

用單反拍照, 不是貪它夠重, 最主要的原因之一, 是可選擇靚點的鏡頭, 靚鏡頭用的玻璃片較靚, 照片的顏色又濃又潤.

可是現在可以用簡單的software, 把顏色調到很不錯.........不過, 微妙處始終不是software可以做到的.........我這用單反的人相信!!!

17 則留言:

  1. 我第一唔知有冇靚包包食呢?
    [版主回覆04/04/2012 22:05:25]請隨便啦!

    回覆刪除
  2. so yummy!!
    [版主回覆04/05/2012 17:01:59]我都好滿意呢!

    回覆刪除
  3. yummy
    [版主回覆04/05/2012 17:02:51]thanks, 妳有冇興趣玩吓: )

    回覆刪除
  4. 內、外兼備, 正!
    [版主回覆04/05/2012 17:03:24]呢個係不錯, 比預料中好.

    回覆刪除
  5. 我喜歡第一張,構圖有趣, 又有景深。
    [版主回覆04/06/2012 08:28:58]仲有可愛的鬍鬚伯伯.

    回覆刪除
  6. 嘩~~靚過街賣
    [版主回覆04/06/2012 08:29:20]街冇得買咖 :)

    回覆刪除
  7. 這些麵包的賣相好靚呀. 我喜歡第一張相, 顏色比較sharp & bright.
    [版主回覆04/07/2012 22:28:50]thanks ar, 還有鬍鬚伯伯呢!

    回覆刪除
  8. 點樣先可以焗到咁靚嘅裂紋呢?好多時我焗嘅包裂紋都唔係爆得好明顯。
    我今朝先啱啱焗完黑糖多士,但係唔知點解個麵糰唔係好發,發咗個半鐘都只係得多士模2/3咁高咋!係咪因為糖份高,所以酵母唔發呢?
    250g 高粉、50 克全麥粉、10 克麥芽粉、約40克黑糖。
    [Kestrel回覆04/20/2012 16:57:02]咁多方面配合,又真係幾難先做到喎,但係你都一樣做到,咪證明你係大師囉!
    起筋好 — 咁我無機搓,實做唔到啦!薄膜都整唔到呀!
    發酵夠 — 其實點先知發酵夠呢?單憑體積發大兩倍?
    界痕深 — 呢個我都試過好幾次,但發現個麵糰會即時洩氣o架喎!
    原來酵母真係要買高糖同低糖兩款o架!你話發耐啲,會唔會變發酵過度呀?其實最長可以發幾耐呢?
    唔好意思,太多問題,Moon 哥你有時間先覆我啦!
    [版主回覆04/12/2012 21:28:48]起筋好, 發酵夠, 界痕深, 溫度足, 就會爆得好.......講咁多, 即係好難loh
    高糖的麵團, 最好用耐糖yeast(金燕子), 如冇, 發耐d啦!

    回覆刪除
  9. Happy Easter to you and your lovely wife. Have a nice holiday!
    [版主回覆04/12/2012 21:29:06]thank you, happy to your family!!!

    回覆刪除
  10. 啲包包焗得好靚
    [版主回覆04/12/2012 21:29:17]我都好滿意

    回覆刪除
  11. 很耐很耐都沒來雅虎BLOG了, 你仍在努力做包包, 好好好呀 ! ^^
    [版主回覆04/12/2012 21:29:33]得閒來探我呀!

    回覆刪除
  12. Son Cheung 正 義2012年4月9日 晚上10:59


    [版主回覆04/12/2012 21:29:37]:)

    回覆刪除
  13. 嘩嘩嘩嘩, 好鬼靚, 界包又靚, 焗我色水又靚
    [版主回覆04/12/2012 21:30:08]多謝呀, 我都好滿意呢!

    回覆刪除
  14. 又有靚包食啦!
    [版主回覆04/12/2012 21:30:54]請試返個啦

    回覆刪除
  15. 好耐無見你更新啦,呢個包睇到我好肚餓 >.<
    [版主回覆04/16/2012 19:25:46]我的師父, 是書.
    [小友回覆04/14/2012 00:00:19]如果身邊有個好師傅既話
    [版主回覆04/13/2012 08:37:01]你好呀小友, 感謝你常來探我呢! 你有冇興趣開始做包呀 :)

    回覆刪除
  16. Hi A Moon,

    有個問題想問下你,我今日用中種做左個包包,唔知係咪天氣的太熱,一個鐘到就已發好大,我怕會發過龍,我就加埋其他材料進行第二次發酵,第二次發酵都好快發酵完,亦快過食譜指定的時間,出爐時好軟,但現在冇咁軟(大約四個小時候),我想請問下你,點去在高溫下做包包?


    [Wong回覆04/18/2012 23:05:38]A moon,

    Thank you!
    [版主回覆04/18/2012 22:30:08]有蓋的可做方包, 方包的肉比較緻密.......冇蓋的只可做山形包, 比較鬆疏.
    [二二回覆04/17/2012 09:26:28]A moon,

    Thank you! 我仲相問用有蓋的麵包模同有蓋的有乜分別,除左外廿形?
    [版主回覆04/16/2012 19:27:52]很簡單, 減少yeast就行了
    [二二回覆04/15/2012 22:16:25]唔好意思,唔識POST相?
    [二二回覆04/15/2012 22:11:47]http://i67.photobucket.com/albums/h281/tennishk/IMG_3282.jpg

    回覆刪除
  17. 嘩,超高水準之作呀。
    [版主回覆04/18/2012 22:28:47]邊係呢.....hehee

    回覆刪除