2012年1月24日 星期二

關西行2012(8) - 平城京的鹿男(一)

"呀, 神無月到了, 你是時候出場了, 老師! "  (さあ!神無月だ!出番だよ, 先生!)

今天重訪奈良, 古稱平城京的日本京城, 仍到處是鹿.





"鹿仙貝真的那麼好吃嗎?"(しかせんべい。そんなに旨いか?)

奈良的鹿十分大無私樣地討吃, 還會用濕淥淥的鼻子撞人, 我們沒有買鹿仙貝(小販賣的餵鹿小餅), 但一樣被牠們追著.





今天是第一天租家車, 日本人叫私家車做"my-car", 有"my-car"真好呀!

"我在縣廳前搭上李察的車, 跟他去揮桿"

我們的車, 就泊在縣廳前的car park, 看, 幾多位, 幾少車.



到東大寺的途中, 見一個大宅中的柿子樹, 是第一次見到樹上的柿子呀!



"東大寺的後面是一片雜草地, 自從搬來這裡侯, 每天我都喜歡在這人煙罕至的地方散步."

宏大的南大門, 走入去就是東大寺.......啊, 寺後面有一片雜草地嗎? 來過兩次, 倒完全沒有留意.





"金黃式的鴟尾, 輝映在早晨的白色天空裡, 美不勝收......"

從老遠已望到高聳的東大寺屋頂.





"講堂遺址?""在大佛堂後面, 就是我和老師第一次見面的地方"

東大寺的大佛堂, 總覺得宏大得有點誇張, 不那麼協調.....就好像為了包裹裡面的大佛像而建造似的. 由於多次焚毀重建, 實際上只有300多年歷史.





大佛殿中的毘盧舍那佛 (大日如來) 真係好宏偉. 他有1300左右的年齡了.







很少見日本的寺院燒香, 東大寺是例外, 善信更喜歡把香煙撥向自己......





東大寺走一走, 到了外面的奈良公園附近, 買個香甜的煨蕃薯, 兩杯甘酒, 好味又暖身呀!



 

趕快吃掉, 鹿又追上來了!!! 唯有拋些蕃薯皮給牠們, 也吃得津津有味......

"聖母瑪利亞說她也不太喜歡鹿, 因為鹿會咬她的衣服......"





向春日大社方向走去, 見到一間很雅緻的春日荷茶屋, 一於去吃loh!!! 



 





一碗濃郁的抹茶, 配上甜甜的最中(monaka)......





叫一客"大和名物御膳", 嘗遍古都之味......





奈良有名的柿葉壽司.......





呀, 是用柿樹葉子包的呢!



萬葉粥, 用多種不同的野菜煲的粥, 上面幾片, 應該是長芋吧, 清新好味!!!





滑嘟嘟的葛餅......





和式的送粥小菜......





少人加上和式的庭園, 又是另一種浪漫!





------------------------------------------------------------------------

同場加映funnyface093的"鹿男あをによし"場景巡視 - 前篇, 日本的"鹿男"迷真了得!!!


4 則留言:

  1. 我地都有去東大寺, 不過就無入寺內呢..d鹿整到我件外褸好多口水..
    [版主回覆01/26/2012 21:22:41]係啦, d鹿好難纏, 我就冇比佢地騷擾, 但我弟弟就比佢地係咁跟住, 仲要舐他.

    回覆刪除
  2. 你用咩鏡頭影架,啲想真係好靚好靚!
    [版主回覆01/26/2012 21:40:35]F2.8係定光圈呢, 一旦ZOOM到55mm, 散背境都唔錯呢, 所以當初貴d都買左呢枝鏡, 可惜它不是紅圈鏡, 有時會出現紫邊, 後來才知有一枝EF 16-35mm f/2.8L II USM , 但太貴了, 都係買唔起.
    [MOONmoon 如月回覆01/26/2012 21:28:18]我仲為你用大光圈鏡頭添,原來係f2.8, 真係影得好吸引
    [版主回覆01/26/2012 21:23:24]謝謝呀! 我係用canon 17-55mm f2.8的, 再經事後執一執啦.

    回覆刪除
  3. 蕃薯都要四十蚊一小個, 貴呀!
    [版主回覆01/27/2012 19:27:34]好貴呀, 仲要10算, 不過去到日本, 什麼也不貴了.

    回覆刪除
  4. 上次去奈食唔發覺有D咁好既野食既~~
    [版主回覆10/07/2012 20:39:27]下次去丫, 有網址, 看看.
    [胭脂迷回覆10/07/2012 00:58:55]奈良*

    回覆刪除