2011年12月18日 星期日

聖誕近了.........大家聖誕快樂呀!


聖誕近了, 從前都會放慢步伐, 迎接一年將盡時........可是這幾年, 一年忙過一年, 已經漸漸失去年尾的平安感覺......

雖然如此, 仍要襯不用ot的空檔, 攪些小玩意, 盡量保持那份情懷.

也趁此機會, 祝大家聖誕快樂, 新年平安.


 手製聖誕卡

上個星期忽發奇想, 綠茶紅豆包........丫, 可以做聖誕樹噃!!!

 

 

 

焗得太過火, 樹色不夠翠綠, 下次低溫點.



 

不知那年起, 每年都做薑餅人, 好像已成了我的指定節目. 今年不停ot忙忙忙忙得沒心機, 本來打算收手不幹了, 幸好老友召集我們, 又有得玩了, 好嘢!!!

IMG_3812(001) 


除了"吸"人仔, 唧糖霜是最好玩的了, 人仔花仔樹仔都好像有了生命, 聖誕節來了!!

可以做薑餅人的聖誕真好.











送上一首我喜愛的聖誕歌, 我最新製作咖.


18 則留言:

  1. 好手工啊!

    祝你們一家聖誕快樂! ^^
    [版主回覆12/20/2011 20:51:59]祝妳和家人聖誕快樂 !!!

    回覆刪除
  2. 你好快手, 紅豆抹茶聖誕樹包好靚, 一定好美味~
    [版主回覆12/20/2011 20:54:55]聖誕快到, 要快手d呢, 紅豆抹茶聖誕樹呢, 因為比較薄, 所以焗乾左d, 下次低溫d焗先得. 祝妳和家人都聖誕快樂.

    回覆刪除
  3. 有趣聖誕樹可愛薑餅人! 祝聖誕快樂! 新年更快樂!! ^0^
    [版主回覆12/21/2011 19:04:48]^^ wowowow!
    [Shukyin twin回覆12/20/2011 22:14:57]多謝! IL DIVO 四位型男靚仔又唱得..正!! ^^
    [版主回覆12/20/2011 20:57:10]haha, 好好玩咖, 妳的薑餅屋好靚呀! 第年我又做. 祝聖誕快樂, 時時都快樂!!!

    回覆刪除
  4. 點解個薑餅人著咗件虎皮衫?……聖誕樹包包你都諗得到,勁!我覺得有少少似綠茶豆沙鍋餅。
    [版主回覆12/20/2011 20:58:52]haha, 著乜都得呀, jit jit jit. 那個聖誕樹包呢, 我都覺得如果用油煎來吃 , 都不錯..........聖誕快樂!

    回覆刪除
  5. 祝你和家人冬至快樂! 聖誕快樂!
    [版主回覆12/21/2011 19:01:28]祝妳和家人, 新年快樂, 天天快樂.

    回覆刪除
  6. 我今年一d動力都無呀:(
    [版主回覆12/21/2011 19:01:45]點解呀, 聖誕快樂呀!

    回覆刪除
  7. 看起來非常好吃!聖誕快樂!
    [版主回覆12/21/2011 19:01:53]聖誕快樂!

    回覆刪除
  8. 聖誕快槳呀!
    我買唔到大薑餅人模,得個細嘅都唔靚嘅!
    [版主回覆12/21/2011 22:34:53]聖誕快樂!

    我的薑餅人模, 好似在日本賣的, 好似在bakingware house 也有的.

    回覆刪除
  9. 嘩!好得好靚!綠茶紅豆餅好吸引!薑餅人超可愛!聖誕快樂!
    [孖G妹回覆12/26/2011 10:39:48]Happy boxing day!

    回覆刪除
  10. 真係好有心意,,向您問好,,祝晚安,,,^_^
    [版主回覆01/02/2012 20:21:01]新年快樂, 身體健康!!

    回覆刪除
  11. A moon: 冬大過年, 冬節快樂呀~
    [版主回覆01/02/2012 20:51:39]芹菜, 去左旅行回來了 :) 新年快樂, 身體健康!!

    回覆刪除
  12. moon哥, 冬節及聖誕快樂!
    [版主回覆01/02/2012 20:51:57]加菲, 去左旅行回來了 :) 新年快樂, 身體健康!!

    回覆刪除
  13. 祝您和太太冬節樂. d 薑餅人好可愛呀.
    [版主回覆01/02/2012 20:52:46]happy time, 去左旅行回來了 :) 新年快樂, 身體健康!!

    回覆刪除
  14. 轉眼就到聖誔節了,
    過幾天就係普天同慶的聖誔節,在此祝你聖誔快樂,,多謝你的分享!! ~~ '''''''''' ~~~ 我又有新的手繪漫畫發佈 , 如果得閒黎我個YAHOO BLOG 睇下 ~~~ ''''''''''
    [版主回覆01/02/2012 20:52:53]去左旅行回來了 :) 新年快樂, 身體健康!!

    回覆刪除
  15. Happy Holidays!
    [版主回覆01/02/2012 20:53:05]去左旅行回來了 :) 新年快樂, 身體健康!!

    回覆刪除
  16. * _██_*。*./ \ .˛* .˛.*.★* *★ 。*
    ˛. (´• ̮•)*˛°*/.♫.♫\*˛.* ˛_Π_____. * ˛*
    .°( . • . ) ˛°./• '♫ ' •\.˛*./______/~\*. ˛*.。˛* ˛. *。
    *(...'•'.. ) *˛╬╬╬╬╬˛°.|田田 |門|╬╬╬╬ .
    ¯˜"*°••°*"˜¯`´¯˜"*°••°*"˜¯` ´¯˜"*°´¯˜"*°••°*"˜¯`´¯˜"*°

    Merry Christmas!
    [版主回覆01/02/2012 20:53:22]去左旅行回來了 :) 新年快樂, 身體健康!!

    回覆刪除
  17. A-moon : 2012 又快到了, 祝你和你家人新年快樂, 身體健康! 新一年多些時間做包做糕~
    [版主回覆01/02/2012 20:14:29]大家咁話, 新年快樂, 身體健康!!

    回覆刪除
  18. 新年快樂,Happy New Year!
    [版主回覆01/02/2012 20:11:52]新年快樂, 身體健康!!

    回覆刪除