2011年11月11日 星期五

秋葉之印

到日本賞紅葉, 是我夢想中的旅程..........未有得去住, 雕個印仔幻想吓啦......

日本最常見也最漂亮的秋葉, 有楓葉(kaede)和銀杏葉(icho)..........

看照片, 銀杏的並木道的金黃比楓葉更奪目......



第一幅, 是寫實的秋葉, 加幾粒栗子, 好味d......



 


 




第二幅是簡約版, 更加和風.......





兩個印仔稿, 都係我手畫咖, :)

 

8 則留言:

  1. 11.11.11 祝您們[一心一意] [ 一生一世] 快樂!
    想用雙手去接紅葉~~
    [版主回覆11/13/2011 15:47:19]謝謝呀, 紅葉我都未正式睇過, 將來一定要去追楓!!

    回覆刪除
  2. 係日本見過銀杏真係好靚!妳都好有心思。
    [版主回覆11/14/2011 19:21:10]thanks ar, 羨慕ing
    [孖G妹回覆11/13/2011 17:42:33]送番禮物給妳!http://blog.yahoo.com/_HDQW7LINKLMA2DXWGTND7JNYV4/articles/84192/category/%E6%97%A5%E6%9C%AC%E3%81%AE%E4%BA%82%E8%A8%98
    [版主回覆11/13/2011 15:48:54]我好想去日本, 在秋風下的銀杏並木道散步, 在紅葉的庭園閒坐, 發吓夢先.

    回覆刪除
  3. That's really pretty, you're so talented - can cook and do all those crafty stuff!
    [版主回覆11/14/2011 19:22:18]heehee. Just some hobbies, making live funny.

    回覆刪除
  4. 您做的印仔真的越做越傳神. 秋天紅葉, 黃葉照片美得動人. 謝謝您分享如此美麗的景色.
    [版主回覆11/14/2011 19:24:42]都算有進步呢, 把生活一個小片段雕下來, 都幾有趣和relax.

    回覆刪除
  5. 你越來越勁!
    [版主回覆11/14/2011 19:25:06]好玩的玩意呢!

    回覆刪除
  6. 我記得札幌有一條街都係種咗好多金黃葉的樹好靚, 原來係銀杏樹......
    [版主回覆11/19/2011 14:58:15]係呀, 係呀, 在北海道大學有一條銀杏並木道呢, 可惜我從未看過呢!!

    回覆刪除
  7. 栗子都係印仔0黎ga?
    好靚呀!
    [版主回覆11/21/2011 19:55:35]係呀, 他們原本仲有手有腳, 有眼有口咖 :).......http://blog.yahoo.com/amoon-littleworld/articles/96195/category/%E6%93%A6%E8%86%A0%E5%8D%B0%E4%BB%94

    回覆刪除