2011年11月12日 星期六

十算之旅(21) - 逛逛阿寒湖畔

因為很喜歡阿寒湖, 所以住了兩天, 準備慢慢玩吓.......鵝仔船, 遊覽船可以再坐多次, 湖濱小徑,

一個浪漫的地方點可以冇一個漂亮又美味的cafe茶點處呢?



一般的溫泉區, 都不會找到好餐廳的, 更不要說好的cafe/茶點處.......
......但阿寒湖是出名的遊覽區喎......

行吓行吓, 又比我地找到喎!!! 好嘢! 憑我的糕餅直覺, 這間Pan de Pan好似樣喎......





wow, 好味呀! 我叫了一個 "雄阿寒岳"シュークリーム(cream chou, 香港叫puff, 日本是用法國名字), 一杯抹茶latte

太太叫了一個抹茶roll roll, 一杯花茶"good night"......."good night"好好feel呀!

日本的cafe, 和歐洲的cafe很不同, 歐洲的cafe只是一杯啡一杯drink......日本的cafe, 通常都有美味的蛋糕等著你.



 

閒適雅緻的氣氛......是尚的裝飾.......好好feel呀! 仲係........包場呢!


 



除了堂食, 還有很多很美味的外帶糕點......買了很多花茶和三條很好味道的蛋糕條, 牌子是"Mizu no Uta"......呀, 和支笏湖畔的靚餐廳是同一個品牌呢! 也是"鶴雅"集團之一呢!

這三款蛋糕條, 真的好香, 好潤, 好好味, 有高級的法國味道(我幾乎肯定在法國也難找).






湖畔不遠, 是一個愛奴族的村落, 不過看上去, 卻有北歐的風味......

 



酒店是不包午餐的, 只好到處覓食.

溫泉區的酒店一般都會照顧客人的早晚兩餐, 也不多客人會出外覓食, 所以很難找到好餐廳.

在這間愛奴村民開的餐廳吃湯咖喱飯, 北海道人很喜歡吃"湯咖喱", 不過我總覺得水汪汪的, 不太好吃.







這過小店的焦糖軟雪糕, 是名牌子, 好味呀!
 




今天情願在好朋友LAWSON買lunch, 仲好味........

 





這間lawson好大間好好味呀, 竟然有堂食corner, 好正呀!






晚上, 阿寒的市面好漂亮呀, 本來是很旺的, 可是經過地震和輻射事件, 遊客都消失了, 冷冷清清的好可憐.




店子賣的是愛奴人的木製手工藝, 好精美好漂亮呀!














這間是當地最高級的鶴雅溫泉旅館. 住不起呀!
 



旁邊是另一間很大的Emerald Hotel, 可惜抵受不住輻射事件的影響, 已經整間結業了......實在太可惜了.


6 則留言:

  1. 阿寒湖真的是個好地方. 那綠茶卷蛋好靚呀, 加上一杯花茶. perfect!
    [版主回覆11/13/2011 16:01:35]真是呀, 阿寒真的又漂亮又浪漫, 加上那間美麗的cafe, perfect.

    回覆刪除
  2. 這個地方真的得不錯﹗是旅遊散心的好地方﹗
    [版主回覆11/14/2011 19:19:45]仍在懷念呢!

    回覆刪除
  3. 很羨慕!
    [版主回覆11/14/2011 19:19:57]:) :) :)

    回覆刪除
  4. 湯咖喱?用嚟食烏冬夾啲喎!
    [版主回覆11/25/2011 19:05:53]都有咖, 不過又會用來送飯, 唔多夾, 我都係喜歡吃杰d的咖哩

    回覆刪除
  5. 好斯美麗的環境, 街道上遊人卻如此稀疏 !
    [版主回覆11/25/2011 19:08:01]真係呀, 這條街的愛奴木雕好靚呀! 如果喜歡木製飾物的朋友一定好開心, 可惜真係好冷清.......連我咁喜歡少見人的, 都覺得太冷清了.

    回覆刪除
  6. Fatgarfield 肥加菲2013年3月18日 中午12:46

    Such a pretty place. Love the little shops, very European feel.

    回覆刪除