2011年8月25日 星期四

十算之旅(4) - 北海道的土產

札幌機場真利害, 這個旅程的土產, 超過八成是臨走時在機場買的! 去過北海道幾次, 已經知道沿途不用邊走邊買, 大部份的土產, 最後都在機場見返晒!


這個是函館的精緻餅店SNAFFLE'S出品的"森之cake"好味呀!



還有這個令我們迷戀多年的SNAFFLE'S"芝士庵列"(Cheese Omelette), 香軟嫩滑的芝士蛋糕, 拼死買了一盒回來, 分六日吞進肚子裡........罪過.



鐵盒白之戀人, 朱古力曲奇很靚, 鐵盒更靚! potato farm的脆脆薯條, 好味好味好好味呀!



一直都覺得太甜不買, 今次第一次買了北海道著名的土產 --- 柳月的"三方六"年輪蛋糕(Baumkuchem). 吃過了, 香香甜甜的頗好吃, 不過呢, 一口咬下其實沒有一層層的口感的.


日本餅店很喜歡做年輪蛋糕, 三方六是最經典的, 外層的朱古力做成白樺樹的紋理, 更是經典中的經典, 代表北海道拓荒時期的情懷和精神, "三方六"是有典故的呢......



還有這隻人氣小小狗---俊介, 太太一見了就愛不釋手, 大讚好靚仔好靚仔呀!


他是一隻小松鼠狗, 經日本媽媽的"柴犬cut", 變得靚仔到丫!!!



還有阿寒湖"pan de pan"靚靚patisserie cafe買的good night tea,


小樽 LeTao買的超黑朱古力,


小樽築港WingBay買的四方麵包模子......多年前買了一個, 不知哪去了.


還有太太堅持在機場"熱情farm"買的白粟米, 回來學電視節目般一口生吃, wo! 又脆又甜呀!



還有, 今次終於買了一整個雪芳蛋糕回來了.....


9 則留言:

  1. 年輪蛋糕真係好型呀
    [版主回覆08/27/2011 23:03:00]日本人做得很好呢!!!

    回覆刪除
  2. 似乎十算對你來說不是問題 bor !
    [版主回覆08/27/2011 23:16:00]其實已經買少左好多嘢了........

    回覆刪除
  3. 個薯條好好味啊!
    [版主回覆08/27/2011 23:16:00]識貨之人呀!

    回覆刪除
  4. 個薯條勁好味
    [版主回覆08/27/2011 23:17:00]妳都係識貨之人, 都係太太講我至知咋.......時時賣到斷市.

    回覆刪除
  5. 分六日吞進肚子裡---> size很大嗎??
    你沒有upgrade blog, 我很轉折才找到你呢...
    [版主回覆08/27/2011 23:19:00]只係棋子餅咁大啫......不過已吃了太多芝士了.....
     
    我死都唔up住呀, yahoo!blog次次upgrade都令人激氣........

    回覆刪除
  6. 機場真是土產大市場呀!!  好掛住日本...
    [版主回覆08/29/2011 21:30:00]五年前去, 已覺得好多名店(名店不是LV, GUCCI, 而係Letao, Royce, Snaffle's ,六花亭, 北果樓, 柳月......), 今年去, 他們起多了一個國際線新翼, 更多名店, 三樓的Smile Road, 更加係令大人細路樂而忘返.......
     
    .......札幌機場, 真係世上所無.

    回覆刪除
  7. 見狀都很想嘆返件~
    [版主回覆08/31/2011 22:06:00]haha! 呢排冇乜新作和妳

    回覆刪除
  8. 我係話尼件!
    [版主回覆08/31/2011 22:06:00]呢個呢, 樣子比味道好呢!

    回覆刪除
  9. Fatgarfield 肥加菲2011年9月13日 晚上9:42

    I wanna go to Hokkaido ne... a driving trip! 
    [版主回覆09/15/2011 16:45:00]YEAH, hokkaido is a very good place for self driving. besides, public traffic is also good.

    回覆刪除