2011年7月9日 星期六

南生圍告急!!!

還一面說香港難得有一片世外桃園, 希望她不會"被發展"



今早看"生果報" , 看到如下的報導........


團體反對發展南生圍 2011年07月09日


"南生圍建業有限公司日前向環境保護署呈交了「南生圍及甩洲擬建綜合發展及濕地改善項目」工程項目簡介,「萬人聯署.決不讓南生圍淪陷!」行動組五名代表,昨到環保署提交請願信,反對有關發展計劃。行動組指目前為期兩周的諮詢期太過倉促,要求署方延長供市民反映意見的時間,並呼籲市民響應發動「萬寫筆辭」行動,以萬封反對信反對在這片擁有珍貴生態價值的土地上,進行任何形式的地產項目發展......"


看! 表面上平靜的南生圍, 內裏波濤暗湧, 地產商固然想"發展", 相信部份居民早已經賣地"發達" ......


我小時候在元朗住過一段長時間, 對我來說很有感情, 記得那時的元朗樓宇井然, 馬路寬闊, 人流適中, 小市鎮好漂亮 ; 自從大量發展地產, 大馬路建了輕鐵, 人多車多, 迫迫狹狹, 雖然多了什麼商場什麼豪庭, 環境質素是下降了, 好老實講, 我都不是太想回去.......元朗如是, 香港很多地方不也如是嗎?


發展就是硬道理...$$$$$$....環保, 鄉土, 故里, 歸屬感又點計?地產霸權早已形成 , 怪得了誰.........


大家去呢個「萬人聯署.決不讓南生圍淪陷!」的facebook群組睇吓啦! 同意的話就send一份"公眾意見表格"去環保署, click入南圍及甩洲擬建綜合發展及濕地改善項目 - 公眾意見表格 就得咖喇.


http://www.omuser.com/viewthread.php?tid=136465&extra=page%3D1&page=2


http://www.hkbws.org.hk/BBS/viewthread.php?tid=12273&extra=&page=1


http://www.hkbws.org.hk/BBS/viewthread.php?tid=12273&page=6#pid41267


http://www.namsangwai-lutchau.com/chi/


南生圍發展的工程項目簡介, 提交意見截止日期為2011年7月18日:
http://www.epd.gov.hk/eia/chi/re ... cesb234/cesb234.pdf


8 則留言:

  1. 咁要快d去睇睇.
    [版主回覆07/10/2011 11:13:00]去關心吓.

    回覆刪除
  2. 去睇睇先!
    [版主回覆07/10/2011 11:27:00]我都係無意中睇到, 唔通今次又係地產大晒.......

    回覆刪除
  3. 香港美麗的地方總是被地產商霸佔。
    [版主回覆07/10/2011 11:15:00]唔係咩叫地產霸權丫.........

    回覆刪除
  4.         香港就 嚟無哂自然靚景 o架喇!
    [版主回覆07/11/2011 12:17:00]留返d比我地, 唔好樣樣比晒d地產商.......唔知有冇可能?

    回覆刪除
  5.         咁你要企出 嚟幫手爭取 喎!
    [版主回覆07/11/2011 18:09:00]我 sd左mail比環保署喇, 小民可以做d乜.........

    回覆刪除
  6. I HAVE SENT TOO
    [版主回覆07/15/2011 19:17:00]一齊出力

    回覆刪除
  7.         總好過我呢 啲 乜都唔做啦!
    [版主回覆07/15/2011 19:22:00]每個人都有選擇, 合理就得了.

    回覆刪除
  8. 已經sent咗。  舊年年初見到嘅南生圍係超級迷人架, 估唔到香港有個咁自然美麗嘅地方。 但舊年尾同今年初被啲衰人縱火幾次, 燒死咗好多大樹同蘆葦田呀,原本企滿雀仔嘅樹都燒哂, 真係好心痛呀!
    [版主回覆07/16/2011 11:15:00]破壞鄉郊, 使橫手發展地產, 已經發生多年了.


    好奇怪, 地產商收農地要起樓, 政府又比佢地謀利, 其實只要企硬, 限制不得改變用途, 咁d地產霸權就冇咁惡. 你買左南生圍, 唔好意思, 那裡的土地用途就係魚塘........問題係呢個政府早已係弱勢和向錢看.......


     
    丫, 我地買左d股票, 政府又會唔會立例呢隻股票只可升不可跌呢? ?

    回覆刪除