2011年5月19日 星期四

輕油可可雪芳

外甥仔上個月來港探親, 回國的那天早上, 他說 : "唔知舅父今朝會不會整蛋糕呢."


我笑說 : "大少, 想試什麼味呢?"


大少說 : "咁......試吓朱古力味啦, 今次" ...... hahaha


可是打開雪櫃一看, 哎喲........


"大少, 原來雪櫃得返兩隻蛋, 冇得食了" .......hehehehe


外甥仔生日, 又剛好ot完還算有命, 整返個可可雪芳, 生日快樂呀, 大少.



從前可可粉是蛋漿殺手, 消泡消到得人驚, 自從知道用暖蛋漿後, 消泡的問題完全解決了呢!!


蛋黃4隻 砂糖35g 植物油5g 冧酒25g 熱水25g 可可粉15g 座熱水徹底打勻


蛋白4隻 砂糖35g 打發至企身


低粉60g拌入蛋黃漿,  蛋白霜分兩三次拌入, 幾乎一點也沒消泡, 正呀!!! 入爐前撒入葡萄乾(地捫葡萄乾, 這牌子真的好香, 比什麼法國山葡萄乾, 日本巨峰葡萄乾香得多)


170度焗25分鐘, 出爐待涼. 小提子乾沒怎麼沉底呢, yeah!! 葡萄乾和可可的味道真夾呢!


可是水份太少了, 可可粉很吸水的, 蛋糕有點乾, 下次多下10g rum.



這次用的是最後半包森永可可粉, 老友前年託人從日本帶回來, 真香濃, 可惜bakingware house去年已斷了貨, 加上日本輻射事件, 唉.........


難怪bakingware house的老闆說 : 香港就快冇好東西吃了.



為最後的森永可可粉, 乾一塊蛋糕吧.


14 則留言:

  1. 想請教下蛋糕有點乾係咪太少油呀?
    [版主回覆05/20/2011 15:43:00]不會的, 雪芳蛋糕的濕潤口感是來自水分的, 我試個了, 少油都一樣濕潤, 而且可以保持多日, 多點油份蛋糕會滑一點.

    回覆刪除
  2. 實在太吸引啦, 收我為徒啦!!
    [版主回覆05/20/2011 15:44:00]你試吓跟我的做法, 或者買一本雪芳書試吓, 好易做的.

    回覆刪除
  3. haha, 咁Q, 我噚晚都整咗個朱古力呀, 等我洗玩碗寫番出嚟先.
    [版主回覆05/20/2011 11:32:00]睇左喇, 好靚呀!!!

    回覆刪除
  4. Hayley Westenra - Amazing Grace (Live) www.youtube.com
    Hayley Westenra's live performance of the heavenly traditional hymn "Amazing Grace", from Anniversary of Welsh Anthem,2006. 英格蘭傳統歌曲 "奇異恩典", 海莉的演唱版本
    謝謝你, 送你一首歌~
    [版主回覆05/20/2011 15:45:00]好聽呀, thx!

    回覆刪除
  5. She is New Zealand 's famous singer, I love NZ!!
    [版主回覆05/20/2011 15:45:00]我都喜歡 nz!

    回覆刪除
  6. 整得好靚!
    真不知買不買日本食品好
    [版主回覆05/20/2011 15:46:00]都會買的, 但係冇左以前的信心感覺...... :(

    回覆刪除
  7. 小西灣南灣商場有一間賣日韓零食的商舖有賣呀......叫"味之誘惑"
    [版主回覆05/20/2011 15:47:00]icic, 不過好遠呢......丫, 好似第一城有一間.......

    回覆刪除
  8. 好靚仔!
    [版主回覆05/20/2011 15:47:00]都幾靚呀!

    回覆刪除
  9.         你減 咗油,可能鎖水功能同時減低,所以蛋糕會較乾。
    [版主回覆05/20/2011 15:49:00]應該不是, 我試過將少油雪芳蓋好放入雪櫃, 3日之後仍然相當濕潤, 今次應該係粉類多左, 但冇加返d水.

    回覆刪除
  10. moon兄,調景嶺都會駅都有一間呀,好似特價$26.9
    [版主回覆05/22/2011 21:11:00]謝謝你呀.........不過呢, 好遠呢......不近我出沒的地方 :)

    回覆刪除
  11. 其實心甜都有d特濃可可粉賣,我都係用果d~都幾香架
    [版主回覆05/25/2011 07:32:00]我都有買左呢, 好像是法國的, 都唔錯.

    回覆刪除
  12. 哇!!正啊!!平时我做朱古力雪芳都是有加baking powder先搞得掂它 ,所以之前家姐叫我做,我都推左...
    [版主回覆05/25/2011 07:34:00]我以前都好怕整, 因為失敗得多, 依家用左座熱水的方法, 幾近次次都成功了, 放心左.

    回覆刪除
  13. 係呢~~用來整朱古力雪球好好味~~

    回覆刪除