2011年5月10日 星期二

台北2011- 喫茶篇-2

也是走在度小月的街頭, 發現就在鼎泰豐的斜對面.....


台灣最大的英式喫茶店集團, 是茶癡+藝術家黃騰輝的店子 - 古典玫瑰園



精緻的Aynsley英國皇家茶具, 暗紅色的皮大椅, 古典清靜的英式環境, 又是一個喫茶的好地方.


 



 


叫一杯Budlabeta Assam Orthodox 是原產印度的高級傳統英國紅茶, 哎呀, 雖然都喜歡飲Assam卻從來不知有這麼多品種.......



蘋果香茶用的是德國玻璃茶具.......稍嫌不好的的house cake的玫瑰芝士蛋糕太硬,



---------------------------------------------------------------------------------------


這晚, 不想那麼早回酒店, 到鼎泰豐隔離的御茶園 - 一間年青人feel的連鎖喫茶店


雖說是連鎖店, 又是在市中心, 環境可不錯呢! 坐的很舒服!



一瓶珍珠紅茶, 一瓶香桃茶, 味道都不錯, 慢慢坐慢慢喝, 真舒服!



叫一件玫瑰卷蛋(台灣人真喜歡玫瑰呢!......) , 裝飾可真有心思, 用糖霜灑了一個"御"字, 蛋糕的味道還可以但印象分加足



兩間店子, 都令我想起溫哥華, 台式高級喫茶店Meloty等等, 和夜茶店, 那年, 很詫異, 誰說外國沒夜生活, 晚上到台式茶店, 喝杯茶吃些點心, 談談心, 又熱鬧又舒服......


又想起香港.........唉.


古典玫瑰園忠孝敦化店 - 台北忠孝東路四段216巷11弄10號


 


11 則留言:

  1. 我都有去過呢間古典玫瑰園, 環境好貴氣... 價$又唔係貴, 喫茶一流!
    [版主回覆05/11/2011 12:08:00]係呀, 可以他他條條靜靜喫茶

    回覆刪除
  2. 忠孝敦化3出口後面有很多特色小店,有排試!
    [版主回覆05/11/2011 12:09:00]係呀!!! 我地都行左好耐, 好多店都上試吓!

    回覆刪除
  3. 引死人咩......
    [版主回覆05/11/2011 12:09:00]:p :)

    回覆刪除
  4. 確是很靚的裝飾, 很有心思......
    你襯未回來就去嘆多幾次啦~
    [版主回覆05/15/2011 17:55:00]回左來好耐, 捱緊騾仔了.......:(

    回覆刪除
  5. 目不暇給, 前者可能是大集團, 大量製作, 有點流於commerical了, 如果是我, 我會去些小店, 我不喜歡太商業的口味, 對食物我要淡口莫太甜的, 但能見識一下也是很好的經驗, 無論西餐or cafe, 台灣也很多選擇, 這幾年發展得很快呢, 不過台灣人說西餐廳一般不是台灣人可以afford, 即使佢地整得都好吃, 但下次來可能已關門大吉了
     
    [版主回覆05/15/2011 18:11:00]妳說得對, 今次介紹的兩個都係集團式經營的, 魅力係冇個人經營的店子好, 不過都已經不錯了.
     
    好欣賞日本, 連鎖店又有, 個人小店又好多, 更有好多咖啡店是franchised大集團的咖啡(如UCC和Suzuran)但自己負責其他部份, 十分靈活也保留個人風格.
     
    香港呢, 幾乎都被大集團吞噬了, 剩下的, 一係貴到飛起的洋人店, 一係是是但但的快餐式的, 只有好少好的喫茶/咖啡店在狹縫生存.........係o勒, 大家有冇cafe或喫茶店的好介紹?

    回覆刪除
  6. 玫瑰卷蛋個心係咪mousse嚟架, 唔會係butter cream掛
    [版主回覆05/15/2011 18:14:00]不是butter cream, 係就~~~~~~x_____x, 應該係mousse, 不過有點彈彈感, 我都不吃不出是什麼. 可能是魚膠粉落多左....

    回覆刪除
  7.         嚿玫瑰卷蛋好似細個時食 嗰隻「雀目牌」雪糕蛋糕呀!
    [版主回覆05/15/2011 18:14:00]哈哈, 講來又幾似呀!

    回覆刪除
  8. 好吸引!
    [版主回覆05/15/2011 18:15:00]台北加分!!

    回覆刪除
  9. 我去台灣時, 淨係見魯肉飯~~
    [版主回覆05/15/2011 18:15:00]我都見好多魯肉飯吃, 不過quota所限, 不敢了......

    回覆刪除
  10. 係咁優閒的地方喫茶,好享受呀!
    [版主回覆05/15/2011 18:16:00]係呀, 我地去旅行, 一定要找店子tea吓cafe吓cake吓!! 香港冇幾何呀.

    回覆刪除
  11. 茶具很有特色!

    回覆刪除