2011年4月7日 星期四

同遊澳門2011 - 2. Platao again again

自從上次吃過九如坊的木糠布甸, 妹妹和外甥都念念不忘serradura! Platao!!


如雪般幼細的馬利餅粉, 真不知用什麼可以磨得那麼幼, 甘香濃滑又鬆化的練奶忌廉, 薄薄的分成六層, 每次我都用忌廉抹光餅粉, 一粒不漏, 送進口中, 慢慢享受無比的美味.


其他的serradura, 不吃也罷.



另一樣絕品, 是他們的自家餐包, 真的好香好香, 很香的麥味, 而我這麵包癡, 吃得出還有一種充分發酵的香味.



主菜來了, 威士忌醉中蝦.......yummy



辣汁炒花蛤, 醬汁惹味, 隻隻肥滿.....



紅酒燴牛尾, wow, 香濃甘香嫩滑!!! goooooood!



燴羊膝 yummmy!!



壓軸的好味道, 其他的通通可以不吃, 九如坊的焗鴨飯, 不能不吃.......!!!



澳門很多店子都賣焗鴨飯, 但唯有這裏, 是令我上癮的!



雖然這裏的價錢是稍貴......



這晚, 我們幾兄妹都為了日本淪陷而做心靈治療, 大家都盡情的說出思念, 失落, 惋惜, 往事, 美食, 品味, 經歷......然而大家都說, 唯一在日本以外值得思念的美食, 只有九如坊的木糠布甸.......



還有.......這晚, 我們包廳, hehe



 


13 則留言:

  1. 嘩!正!我鍾意葡式臘腸呀!
    [版主回覆04/10/2011 14:11:00]底下的飯和鴨才是精華所在呀! 連葡腸吃, 更惹味!!!

    回覆刪除
  2. 我一定要去試試木糠布甸了 !
    [版主回覆04/10/2011 14:12:00]必試.........第二家的一定 不要吃.

    回覆刪除
  3. 樣樣都好味道,搵日要去試下至得!
    [版主回覆04/10/2011 14:13:00]呢幾味都好吃...... 有d都唔係好得咖, 例如這家餐廳的馬介休菜色, 吃個兩款都麻麻地.

    回覆刪除
  4. 只要好味貴啲都無問題啦!
    [版主回覆04/10/2011 14:15:00]係呀, 我地都有想過光顧少d, 但係木糠布丁和焗鴨飯, 沒法在別處吃到.

    回覆刪除
  5. 九如坊真係要去試下先得
    [版主回覆04/10/2011 14:15:00]係有點貴, 和服務人手不足, 但地方和食物都很好的.

    回覆刪除
  6.         呢度 啲 食物真係好吸引喎!         木糠布甸好食咩?可能我由細到大都唔鍾意食瑪利餅啦,再加上好怕奶製品果 "朕" 臊味,所以完全吸引唔到我!
    [版主回覆04/10/2011 14:17:00]呢個要試吓, 一定令你改觀, 沒法相信那是馬利餅做的, 糕身也比一般雪糕爽口.

    回覆刪除
  7. I got to try this one next time!
    [版主回覆04/10/2011 14:18:00]yes yes, you should try try!!

    回覆刪除
  8. 哈哈 我過多幾個月去澳門玩呀 依加睇定就啱哂喇哈哈
    [版主回覆04/17/2011 10:24:00]吃多d 好嘢啦 !!

    回覆刪除
  9. 流晒口水…今年都會去一去澳門,要會一會呢間。
    [版主回覆04/17/2011 10:26:00]記住牛尾, 焗鴨飯, 木糠布丁......

    回覆刪除
  10. Fatgarfield 肥加菲2011年4月12日 晚上10:10

    九如坊, I have to remember this place! 
    [版主回覆04/17/2011 10:26:00]已列為必吃的店子........

    回覆刪除
  11. 食木糠布甸真係一定要喺九如坊, 唔係就浪費咗d quota啦.
    [版主回覆04/17/2011 10:28:00]真係呀! 仲有沙利文餐廳的還可以, 其他的不要浪費quota.

    回覆刪除
  12. 好介紹.  我都很久沒有去九如坊食.   下次去時, 一定要去食番餐.
    [版主回覆04/17/2011 10:28:00]呢間餐廳呢, 有d又愛又恨, 不過最後都係去.

    回覆刪除
  13. Hahaaa ! A-Moon San, 跟你搵食 :
    http://hk.myblog.yahoo.com/chinesecelery08/article?mid=5994
    [版主回覆07/05/2011 08:23:00]我都有d掛念呀!

    回覆刪除