2011年4月24日 星期日

叮噹系列(1) - 叮噹, 大雄和技蘭

叮噹是我少年的老友記, 雕印仔怎麼沒他份兒呢.


一聽"叮噹"這名字, 90後很陌生吧......別猜我的年紀了. 我仍是覺得叮噹這名字親切, 反正"多啦A夢"也只是一個音譯, 又"A貨", 又"什麼夢", 不倫不類的. 我的真名是"ドラえもん(Dora Emon)” , 漢字是"銅鑼衛門", 你們也不會這樣叫我吧, 這樣吧, 你們喜歡叫什麼名字都行, 我是你們的少年友伴.



大雄呢, 他的真名是野比伸太(Nobi Nobita), 其實呢, 我很羨慕他, 也有點像他....笨笨的, 懶懶的, 又膽小, 可惜我沒有叮噹照顧, 唯有都是裝強吧.


不過大家可別以為大雄一無是處, 當他受到信任和尊重時, 他的小宇宙會發揮出來, 他曾經帶領小狗族建立國家, 也在宇宙拓展記中, 拯救太空的國度.......



技蘭呢, 係技安的妹妹, 她的真名的jJaiko, 有一次太太見到, 笑到碌地, 說 : 乜有個女版技安嘅? 所以今次特別order......


別看她很少出場, 她是關鍵人物呢, 她是沒有叮噹的世界中, 大雄未來的老婆呀! 就是因為大雄的孫子不甘心大雄的命運連累子孫 , 所以派了叮噹回到過去, 幫大雄扭轉命運, 所以可以說, 沒有技蘭, 就沒有成個叮噹故事了.



12 則留言:

  1. 大雄同技蘭都好似呀.
    [版主回覆04/24/2011 20:29:00]技蘭妳都識? haha

    回覆刪除
  2. 我都鐘意叫叮噹多D !
    技安個妹原來叫技蘭 ! 睇左咁耐叮噹漫畫都唔知。
    你做的技蘭雕刻好攪笑........
    [版主回覆04/29/2011 22:19:00]我地係同年代的....haha.
    技蘭好少出場咖, 不過她的角色好重要咖......

    回覆刪除
  3. 嘩.....你咁快已經做到咁多線條的印印, 好厲害哩 !
    [版主回覆04/29/2011 22:21:00]都玩左大半年了, 漸漸都覺得基本功還可以了. 面部表情好難雕呢, 差少少就變晒表情呢!

    回覆刪除
  4. 我睇叮噹咁耐都唔知佢有個妹添....
    [版主回覆04/29/2011 22:24:00]係呀, 她在叮噹未出現的時空中, 是大雄未來的老婆, 就是他的孫子小雄不甘命運, 送叮噹到現代, 改變大雄的命運呢!

    回覆刪除
  5.         我都以為係女版技安喎!
    [版主回覆04/29/2011 22:25:00]呢個技蘭已經美化左, 原版更似技安呀!

    回覆刪除
  6. hihi mr a moon:- did u make it by yourself?! so lovely can sell in market la!
    [版主回覆05/03/2011 10:04:00]只是自娛咋, 冇想過賣呢.

    回覆刪除
  7. 靚靚
    [版主回覆05/03/2011 10:05:00]:) :) :)

    回覆刪除
  8. 嘩嘩嘩!!! 實在太.............驚喜喇!!  別以為90後就無人知叮噹是誰, 你的90後尾的外甥, 也是個小叮噹迷, 也是喜歡叮噹這個名字, 我一定要給他看看你的作品, 一定開心死佢.
    [版主回覆05/03/2011 10:05:00]hee, 第日雕返個叮噹坐馬桶先, haha

    回覆刪除
  9. 我都係鐘意"叮噹"這名字,親切D,係童年回憶呀!
    [版主回覆05/15/2011 18:20:00]yeah!!!
    多拉A夢呢, 真係不男不女又冇意思......一係跟足日文, 叫ドラえもん, 起碼知道他是樣子似銅鑼燒又喜歡吃銅鑼燒的侍衛.

    回覆刪除
  10. 勁呀!
    [版主回覆06/19/2011 18:54:00]:)

    回覆刪除
  11. 見到了^^ 有叮噹的幫助,大雄真係好休閒
    [版主回覆06/19/2011 18:54:00]haha

    回覆刪除