2011年3月13日 星期日

繼續......輕油雪芳

上次誤打誤撞, 做雪芳忘了加油, 效果出奇地好, 再接再勵~~~


做返個我最喜愛的鮮橙雪芳---


4黃 40g糖 50g橙汁隔渣(+1tbsp蜜糖) 1個橙皮茸------打勻


4白 20g糖------打至企身


70g低粉------和蛋白霜交替拌入蛋黃漿


入模, 170度焗25分鐘至糕面啡色.


十分貼模!!!



終於做到一個拱型的雪芳了!!!



看!!! 雖然加了很易導致收縮的蜜糖, 不但沒有收縮, 還十分細緻!!! 不過呢, 雖然好吃, 但口感有點點不夠油潤......



------------------------------------------------------------------------


這個鮮橙雪芳, 沒加蜜糖, 但加了10g油(是正常的1/3至1/4), 看, 收縮明顯了, 雖然還是可接受的程度.



脫模時發覺, 沒那麼貼模, 徒手脫模也比上次無油容易. 蛋糕口感很好, 少少油, 令蛋糕多了點油潤感.


以後我也會做輕油或無油雪芳.



這兩次都係用北京蛋, 日本蛋已絕跡了很久了, 禽流感外, 前日又發生災難性的地震海嘯......唉, 希望美麗的松島沒事, 希望你們振作, 重建家園.


日本の皆さん、気をつけて、頑張りましょう。


17 則留言:

  1. 唔落油都得?
    咁下次整就有藉口係咁食了
    [版主回覆03/15/2011 11:02:00]少左好多熱量呀, 雖然還有糖和麵粉:p

    回覆刪除
  2. 你的星期美點有包又有戚風,同學中你最勤力.
    [版主回覆03/15/2011 11:02:00]呢個係我的假期節目呀:)

    回覆刪除
  3. 好健康, 好靚, 好味.  要學您做這個輕油雪芳.   Thanks for sharing.
    [版主回覆03/15/2011 11:03:00]少油都好吃呢! 不用多此一油了 :)

    回覆刪除
  4. 四黃四白咁就唔會哂咗隻蛋黃,
    仲要小油或冇油就更健康,
    等我都照跟!
    [版主回覆03/15/2011 11:03:00]近排用的蛋, 蛋黃細隻左 :p

    回覆刪除
  5. 鮮橙戚風, 顏色很SHARP!!
    [版主回覆03/15/2011 11:04:00]係呀, 金黃色咖!

    回覆刪除
  6. 少油雪芳..........正
    [版主回覆03/15/2011 11:04:00]食少好多熱量, 又一樣咁好味

    回覆刪除
  7. 想起在松島, 坐著快船用卡樂B蝦條餵海鷗 ~
    [版主回覆03/15/2011 11:05:00]唉, 唔知松道現在點呢?

    回覆刪除
  8. 真係好明顯分別!!! 下次整都要落少D油~
    [版主回覆03/15/2011 11:06:00]係呀, 試吓惦唔惦.

    回覆刪除
  9. 好清香呀!
    [版主回覆03/15/2011 11:07:00]係呀, 橙味好香咖!

    回覆刪除

  10. 這個樣好漂亮呀! 我也要來一個.
    [版主回覆03/17/2011 16:03:00]好呀, 做比小紫吃丫

    回覆刪除
  11. 有時候無跟足食譜就會有意外驚喜
    [版主回覆03/17/2011 16:04:00]更多時是意外驚嚇.......今次算好彩了.

    回覆刪除
  12.         乜拱形雪芳好難做到咩?         支持無油雪芳,yeah!!
    [版主回覆03/17/2011 16:05:00]係呀, 以前次次都係收縮的.
    少油蛋糕好呀!!

    回覆刪除
  13. 你們又不約而同...........不是我,是你的另一半......影子 。
    戚風.......氣風..........仲吾玩殘你兩個!
    戚風,材料簡單簡單,油鹽粉液都扮演重要的角色,份量多與少蛋糕質都有出入。
    加入蜜糖,我亦試過跟一個食譜做過。蛋糕的確有“乾”的口感,而且放的越久就越乾,脫模就知喇~ 有油的蛋糕,無可否認真係有保濕的效果。
     
     
     
    [版主回覆03/19/2011 22:23:00]依家我的戚風已回復正常, 冇晒事了 :p , 仲"發現"左輕油雪芳, 正呀! 不會變乾呀, 室溫放了一天, 雪櫃再放一天(入盒), 仍是很柔軟. 咖啡雪芳呢, 冇油都很潤, 橙雪芳呢, 冇油都好鬆軟, 只是口感有少少不夠油潤, 加返少少油好d.

    回覆刪除
  14. 輕油戚風........好介紹呀, 我都要減油啦.
    [版主回覆03/26/2011 12:34:00]效果好好的呀, 試吓

    回覆刪除
  15. 今晚就試!
    [版主回覆04/06/2011 13:56:00]好的呢!

    回覆刪除
  16. 我都試下用少d油山先!我個食譜都用了60g油

    這個是濃郁又輕又鬆又moist的朱古力戚風蛋糕

    [版主回覆04/11/2011 16:36:00]你係"不凹"一族喎, 朱古力戚風都冇凹陷, 太好了.
    少油都好呀, 口感沒有大差別.

    回覆刪除
  17. amoon,有事請教呀,我整親雪芳都唔高,好似反唔起咁,好short呀,究竟點辨好呢?做到我好氣餒,我已經跟足來做都唔好得呀...
    [版主回覆04/19/2011 08:02:00]:o 升不起的情況比較少見的.......是整體升不起嗎? 那多數是消泡現像, 多數出現在朱古力或芝士雪芳蛋糕......
    .....一般呢, 多數係蛋白, 盡量打得企身d會好d, 仲有, 油要用植物油, 不要用牛油, 否則消泡更快呢.

    回覆刪除