2011年3月26日 星期六

2010澳門行 - 13.Singing Bean的黃昏

旅遊塔的黃昏, 想不到, 是這樣有氣氛.......



幾年前, 到澳門一定要光顧Singing Bean Cafe, 吃各種美味的蛋糕, 尤其是我最愛的雪芳蛋糕, 還是我很少機會做的豪華版.


那知連鎖店大軍入侵, 噴水池廣場傍的店子已變了"凶宅電器"......唉, 真的大剎風景.


Singing Bean在旅遊塔重生, 可惜已經轉型成了一間西餐廳, 蛋糕只是聊備一格, 但是他的脆焦糖蛋糕仍是最最好吃的.



喝一杯榛子咖啡........



喝杯奶茶, 真的很浪漫........



可惜背後的一檯年青人, 滿口粗言背語橫飛, $ % ^ & X Y z * @......., 不知是香港還是澳門人, 總之是污染環境, 大煞風景, 沒的破壞了這雅緻的地方.......幸好他們很快就走了



雖然Singing Bean已經退化, 但我們還是喜歡去吃一件蛋糕, 喝一杯咖啡, 享受這難得的一片寧靜.


9 則留言:

  1. Fatgarfield 肥加菲2011年3月26日 晚上9:27

    The setting looks quite nice, and the location is really pretty.
    [版主回覆03/28/2011 07:35:00]下次可以去試吓. :)

    回覆刪除
  2. 實況跟你說的一樣~~~
    [版主回覆03/28/2011 07:36:00]都唔錯呀!

    回覆刪除
  3. 唔知係用戚風蛋糕還是海綿蛋糕做呢?
    [版主回覆03/28/2011 07:36:00]應該係近戚風, 因為質地似, 又冇牛油味.

    回覆刪除
  4.         間 cafe 望落好舒服呀!不過果 枱垃 圾真係名符其實 嘅 老鼠屎!!
    [版主回覆03/28/2011 07:37:00]完全同意!

    回覆刪除
  5. 環境食物本來不錯,
    來了一群殺風景嘅就麻麻地!
    [版主回覆03/28/2011 21:05:00]係啦, 好彩好少係咁.....

    回覆刪除
  6. 滿口粗言背語...多好的美食美景也變得沒意思了。
    不久前去了吃九如坊的焗鴨飯, 你真的沒介紹錯, 很美味呀! 我屋企人笑我吃飯時像做監證...其實我是想看清楚飯入邊有什麼材料, 說不定可做個"翻版"...
    [版主回覆04/04/2011 20:51:00]呢個情況係好罕見的 , 不知為什麼來了不速之客.
     
    哈哈, 咁叻! 我食嘢呢, 就一定不停影影影.

    回覆刪除
  7. 好喜歡第一張相, 您把黃昏的美完全捕捉出來. 
    [版主回覆04/04/2011 20:52:00]那天, 真係好靚呀, 仲有d浪漫!

    回覆刪除
  8. 好味呀!
    [版主回覆04/10/2011 14:03:00]係呀, 但係水準在下降中.

    回覆刪除
  9. 有機會再去嘅話又搵吓先.
    [版主回覆04/17/2011 09:43:00]蛋糕呢, 就跌晒watt了......環境就一流. 還可以一去的

    回覆刪除