2011年2月11日 星期五

回鄉過年2011

每年都會和叔叔一家回小鎮過年........算一算, 由bb開始, 已經 x 十年了........


這份感情, 令山長水遠舟車勞頓都可以接受呢.



長輩打理得好好, 祖屋仍是繁花似錦........



不過這百年老屋, 始終是很老邁了........



如果有幸得到專業的保養, 就實在太好了.






今年小侄仔一起回來, 開心好多呀, 希望你將來也和小鎮有一份連繫.



今年的天氣實在太好了, 很多年都未試過晴空萬里的農曆年, 不知可否重拍長堤日落.........只是, 三位小妹妹還能做照片中的model嗎? :)


5 則留言:

  1. MANGO:
    你映D相好靚!!  多謝晒!!! 連專業攝影師都冇你咁既水準呀! 我將你映既細細相做左賀年卡SENT左俾D朋友,大家都大讚呢!
    長堤日落,都好喎 ... 不如我派細細同美美俾你做MODELS好嗎?
    KAREN :)

    回覆刪除
  2. 拍得好專,正!
     
    [版主回覆02/12/2011 10:47:00]小小snapshot咋 :)

    回覆刪除
  3. 原本 Blog上長掛著的一張美麗日落照片內藏著一個溫馨的小故事 !
    [版主回覆02/12/2011 22:08:00]嘻嘻, 好有紀念價值呀!

    回覆刪除
  4.          難得的一份情誼,新一代身上已很難找到了!
    [版主回覆02/14/2011 07:44:00]上一代的人更重情誼, 我這一代已淡了很多, 下一代相信更淡了......可能認識人的途徑太多了, 反而冇咁珍惜.

    回覆刪除
  5. 真係好開心呀!
    [版主回覆02/25/2011 22:25:00]好開心咖!

    回覆刪除