2011年2月20日 星期日

2010澳門行 - 8.熊貓餐廳

氹仔有很多老牌"澳葡菜"餐廳 - 亞曼諾, 木偶, 公雞, 小飛象, 熊貓, 亞馬交, 露素........不過很奇怪, 總是很少光顧.......可能我和太太都不能吃太多濃味的食物........每次都只來吃吃莫義記大菜糕 :p


熊貓餐廳, 每次經過, 都令我有一種很舒服的感覺, 今次太太竟同意試一試.........好就去吃吧!.......是咁多年第一次!



很濃郁的羅宋湯.....



麵包外脆內鬆, 包肉真的鬆得出奇, 我從來也做不到, 澳門任何一間葡國餐廳的餐包都不會令人失望, 香港的中檔餐廳總是用超市袋裝包的貨色, 沒趣.



燒沙甸香脆肥美, 肉厚帶甘, 好吃呀!





第一次到一間葡餐廳, 一定要吃吃葡國雞! 醬汁做得很甘濃, 整個菜烤得很香, 葡國雞, 總是葡汁和配菜比雞肉好吃.......沒法, 香港人已被白切雞和雲耳蒸雞寵壞了.



餐廳很寬敞, 感覺很舒服, 香港絕大部份的餐廳都沒有這種feel. 我的預感沒錯. 滿意!!









地址 : 氹仔舊城區施督憲正街4-8號地下


電話 : (853) 2882 7338

3 則留言:

  1. 嘩!燒沙甸魚, 賣飛佛呀
    [版主回覆02/22/2011 09:23:00]有機會去試吓,呢間的燒沙甸好肥美呀! :)

    回覆刪除
  2. 我最鍾意澳門的豬仔包,
    真係唔知點解, 係澳門求期去一間都好好食 !
    [版主回覆02/22/2011 09:25:00]可能澳門葡國餐廳好注重餐包, 就算不是自家製, 也找一些好貨色, 香港呢, 就算中上的餐廳, 都好似食超市貨色:p

    回覆刪除
  3. 試吓先得!
    [版主回覆02/25/2011 22:37:00]有機會去吓丫!

    回覆刪除