2011年1月4日 星期二

2010澳門行 - 1.回"鄉"過聖誕

近幾年, 幾乎每年的聖誕都會去澳門一次, 由最初的新鮮感, 漸漸已變成親切感........有點像回鄉的感覺, 始終覺得, 澳門的聖誕, 是亞洲最有氣氛的.......


對新濠天地呀, 水舞間呀等等, 始終沒什麼大興趣,  始終喜歡在舊城區溜躂, 細看這蛻變中的小城, 吃吃, 睡睡, 拍拍........


今年有點不同的, 是第一次帶我的大相機去拍照, 今次第一次住十六浦酒店, 都幾好丫.


也帶著大相機重拍一次教堂之路.......太太說, 那麼重, 有什麼好? "靚d lor......" "靚幾多?......""靚少少啦......""重咁多, 只係靚少少.......@______@""...........:p"



今年噴水池的聖誕樹, 造型像兒童樂園, oh........, 我還是喜歡民政總署庭園那棵......









12 則留言:

  1. 聽講十六蒲真係唔錯架喎!
    [版主回覆01/06/2011 21:29:00]都好新吓, 房間都好舒服.
    和好近澳門舊市, 手信街, 周圍行都好方便.

    回覆刪除
  2. 下年都去過聖誕先…酒店係咪貴好多?
    [版主回覆01/06/2011 21:30:00]如果疊正紅假, 係好貴, 所以今年我地都係過左紅色才去, 咁就平少少.

    回覆刪除
  3. 會唔會有好多自由行.....我最怕!
    [版主回覆01/06/2011 21:35:00]唉, 自從5-6年前開放自由行, 滿街都是人, 澳門已經不是往日的澳門了, 噴水池一帶的店舖, 以往的老店, 已經變了沙沙, 屈銀子, 凶澤, 仆死你.......香港連鎖店......沒辦法, 世界已沒法回頭了.
    幸好, 一些老店子, 教堂區等等, 仍是較清靜.

    回覆刪除
  4. 聖誕我都有去澳門玩, 去左太陽菊展, 睇左威尼斯酒店的太陽劇場表演,
    四處食下野, 不過四處都是人, 住係 Grand Hyatt., D房很不錯 !    
    [版主回覆01/06/2011 21:38:00]新酒店, 賭場, 都不是我杯茶, 因沒感情......
    再過幾年, 當澳門老店子被趕絕後, 就不用再去了.......

    回覆刪除
  5. 我喜歡這一張.....
    [版主回覆01/06/2011 21:44:00]yeah, 聖誕樹和仁慈堂, 最佳組合

    回覆刪除
  6. 十六浦酒店...我都好鍾意呀、又方便!
    [版主回覆01/06/2011 21:43:00]係 呀, 好舒服, 又方便, 行過對面就係十月初五街, haha!

    回覆刪除
  7. 大三巴前條樓梯裝飾好warm呀
    [版主回覆01/06/2011 21:44:00]係呀, 今年開開, 心心兩隻熊貓送到澳門呢!

    回覆刪除



  8. [版主回覆01/06/2011 21:45:00]happy new year!

    回覆刪除
  9. 十六浦酒店係咪新酒店嚟呢, 我未聽過, 好耐無去lu.
    [版主回覆01/06/2011 21:46:00]我記得好似開了三兩年左右啦, 在新馬路盡頭, 內港碼頭那邊.

    回覆刪除
  10. Fatgarfield 肥加菲2011年1月7日 下午3:27

    Never visited Macau during holiday season... do they have nice Chinese New Year decorations too? I'm planning on a trip to Macau.
    [版主回覆01/07/2011 15:59:00]Yes yes, the Chinese New Year deco are so beautiful too.

    回覆刪除
  11. 始終喜歡在舊城區溜躂… 很喜歡把澳門這樣劃分,有點像歐洲,總會把古城一切保留,要發展便另僻新城。 香港這方面做得沒有澳門出色,古跡只有零零星星,一切都被新的摩天大樓侵蝕!

    回覆刪除