2010年12月19日 星期日

薑餅人仔祝你聖誕快樂

今年下半年, 都在疲乏和焦慮中度過, 連烘焙都冇時間, 有時真不知道為誰辛苦為誰忙........


終於到了年尾了, 我最喜愛的聖誕節終於近了, 雖然累, 但也一定要找時間玩玩, 否則人生何為......



這張聖誕咭, 是我的印仔作品呢!.......看見咭的上方有顆紙星星嗎? 去年妹妹回來過聖誕, 外甥仔剪下來裝飾聖誕樹的, 原來我收好了.........原來已一年了, 時間過得好像很快, 也好像很慢...........



今天, 終於有時間烘我的薑餅人了, 看著他們出世, 日子感覺好像很幸福!


當然真正的幸福, 是來自愛我和我愛的家人朋友啦!






祝各位




































牛油


65g


原黑蔗糖


60g


金黃糖漿(鐵罐金獅糖漿)


60g


黑糖蜜(molasses)


10g


蘇打粉


1tsp



小撮



3/4


普通麵粉(plain flour)


250g


薑粉


3tsp


肉桂粉Cinnamon, 丁香Clove, 肉豆蔻Nutmeg


1/4tsp


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


製法:


l          將牛油, , 糖漿, 鹽慢火加熱令它們熔解


l          離火待涼, 篩入soda和麵粉


l          加入蛋, 拌勻成球


l          輾平至2mm


l          用曲其模cut


l          預熱170C焗至金啡(10分鐘)


 


介紹的糖霜做法, 真是一流, 我終於找到了又白又滑又杰的糖霜了


蛋白50g+糖霜150g叮45秒-1分鐘, 用電動打蛋器高速打至鬆起杰身, 冷卻後加入色素打勻, 即可使用


唧好稍待乾, 我會放入焗爐100度焗5分鐘, icing便會乾透兼消毒呢!


 


36 則留言:

  1. 好開心呀,我愛薑餅人
    [版主回覆12/21/2010 07:39:00]聖誕節到了, 要開心d呀:)

    回覆刪除

  2. 好有聖誕氣氛呢!
    [版主回覆12/21/2010 07:39:00]整吓d氣氛, 人也開心d

    回覆刪除
  3. 今午, 我跟你的薑餅人食譜做了一些薑餅人, 好好玩,
    不過手工比起你做的就有天壤之別了。
    [版主回覆12/21/2010 07:39:00]玩吓冇所謂的, 有冇得睇呀? :)

    回覆刪除
  4. MOON 兄, 真係好耐冇見你出品!!! 個薑餅人好得!!!  等我又試你個食譜先~
    [版主回覆12/21/2010 07:41:00]係啦, 唔點點解越做越忙, 唔可以咁, 所以聖誕前唧d時間整吓嘢.

    回覆刪除
  5. Fatgarfield 肥加菲2010年12月20日 上午8:05

    I love the santa on your card, he's so cute!
    [版主回覆12/21/2010 07:42:00]Thanks!! he is my proud production, HOHOHO!

    回覆刪除
  6. 好靚呢~~ 送張xmas card 給我就好了~ 嘩哈哈哈哈哈!真的好靚! 我都打算整ginger man cookies,你就放上食譜。Yeah! 不過我懶…唔做icing lu.. PRE-MERRY CHRISTMAS SIN!
    [版主回覆12/21/2010 07:44:00]heehee, 今年多左一個玩意, 聖誕印仔.......稍後影大隻d比妳. : D

    回覆刪除
  7. 實在太好啦, 我正想搵好的蛋白糖霜製法, 做了幾次都不太理想, 也怕生蛋不健康, 你這方法正合我心意, 謝謝
    [版主回覆12/21/2010 07:46:00]呢隻ICING好正呀, 幾年前學的, 唧完等它乾了, 再放入爐100度翻焗, 好安全呀.......
    但不要未乾就翻焗, 會裂的.

    回覆刪除
  8. Hi Amoon, 您做的薑餅人好可愛呀.  謝謝分享食譜& 糖霜的做法.  以後便可以做不同的糖霜曲奇了.  Merry Christmas & Happy New Year.
    [版主回覆12/21/2010 07:52:00]呢隻ICING好正呀, 低溫翻焗又可以, 又白又滑, yeah

    回覆刪除
  9. 你整得好靚呀!我想問下如果我無微波爐,你估skip左叮熱個step得唔得呢?
    [版主回覆12/21/2010 07:54:00]座吓暖水啦, 否則d 糖粉溶得不好, 易有粒粒的

    回覆刪除
  10. 仲有,我鍾意你個餅d 牛油比例好少,我見有d牛油同粉比例係1:1呢!
    [版主回覆12/21/2010 07:55:00]呢個食譜是改編自仙姐的, 牛油太多的效果太鬆化了, 薑餅曲奇是脆脆硬硬的好些.

    回覆刪除
  11. 聖誕快樂Amoon !
    [版主回覆12/21/2010 07:56:00]聖誕快樂呀!

    回覆刪除
  12. 本來想整薑餅屋材料都買咗,不過公私兩忙,
    我手腳又慢應該整唔到!
    不過睇你整D薑餅人好可愛,已經感受到聖誕氣氛!
    [版主回覆12/20/2010 22:32:00]我都係呀, 做到冇晒心機, 但我一定要玩吓!

    回覆刪除
  13. 好靚的薑餅人!
    在此也祝您及家人聖誕節快樂 新年愉快
    [版主回覆12/20/2010 22:31:00]我都祝妳和家人聖誕快樂 新年愉快

    回覆刪除
  14. 有空請你看一下:
    http://hk.myblog.yahoo.com/chinesecelery08/article?mid=2740
    [版主回覆12/20/2010 22:30:00]好的好的~~~~呀! 明白晒

    回覆刪除
  15.          啲薑餅人好 cute 呀!         我想問,黑糖蜜同金黃糖漿有冇 substitution 呀?
    [版主回覆12/20/2010 22:45:00]多數薑餅曲奇, 都係用molasses, 或golden syrup做的, 有d會用treacle做, 因為它們有糖香. 出年我都想用全molasses試吓.
    也有用dark corn syrup, maple syrup.....但不敢肯定

    回覆刪除
  16. 哗!!好靓的薑餅人... MERRY X'MAS
    最近我就好懒update我的blog,做左好多包包同雪芳蛋糕都没放上,可能yahoo blog周时都出问题,令我对它有d恢恢...
    [版主回覆12/21/2010 07:58:00]幾乎變了指定動作呢!........
    湊bb係好忙呀, 有空就update吓啦, 最近yahoo blog好返好多了 :)

    回覆刪除
  17. 好可愛的薑餅人呢~^__^
    [版主回覆12/21/2010 07:57:00]hawaii呢! 妳的薑餅仔仔都好得意呀^____^~~~

    回覆刪除
  18.          因為唔想為 咗整 幾塊薑餅又走去買兩罐糖漿!
    [版主回覆12/21/2010 07:58:00]可以放幾年咖

    回覆刪除
  19. 嘩!畫得好靚仔 。
    [版主回覆12/21/2010 07:59:00]好好玩!!!!

    回覆刪除
  20. 我鍾意三點式個隻!哈哈!
    [版主回覆12/21/2010 21:25:00]每年的指定時裝! haha

    回覆刪除
  21. 今年完全冇時間做薑餅人,因為日日都得個忙字……
    [版主回覆12/21/2010 21:30:00]我都係, 都唔知點解越來越忙, 不過點都要玩下人仔至得.

    回覆刪除
  22.         " 可以放幾年咖 "         唔係時間問題,搵地方存放先至係問題呀!你知啦,玩得烘焙 嘅,屋企實係已經放 咗好多工具同材料 o架啦!
    [版主回覆12/21/2010 21:30:00]icic

    回覆刪除
  23. 有空請你看看:  我做的好失禮呀  !
    http://hk.myblog.yahoo.com/chinesecelery08/article?mid=2776
    [版主回覆12/21/2010 21:38:00]唔係呀, 整得好好呀.

    回覆刪除
  24. 第一次做, 雖然做不好, 不過就好開心呀!
    [版主回覆12/21/2010 21:38:00]真係好好玩呢!

    回覆刪除
  25. 哈哈...我都正有整薑餅人的意思(冇薑版)因為唔知邊喥買同埋一定用唔晒...
    [版主回覆12/24/2010 13:15:00]快d開工玩吓啦!

    回覆刪除
  26. Hi Amoon,  我今晚也做了聖誕曲奇.  有些花紋 是學您的曲奇, 因為它們好靚.  所以在這裡向您報告有關此事.   Merry Christmas & Happy New Year.
    [版主回覆12/24/2010 13:15:00]Thanks ar!
    聖 誕 快 樂!!

    回覆刪除
  27. 個個人仔都笑逐顏開好開心呀!

    回覆刪除
  28. 原來是魷魚媽來你家看見可愛的薑餅人,激發她想學
    今年大家都太忙碌,在此祝 moon哥伉儷~~
    身體健康,聖誕及新年快樂無窮!
    [版主回覆12/24/2010 13:17:00]哎呀, 唔怪得妳地開夜車啦,, haha!
    身體健康, 聖 誕 快 樂!!

    回覆刪除
  29. 好得意! 好得意呀!! 我睇得好開心呀 !!
    年尾我都好忙, 忙 到想要個氧氣筒做聖誕禮物..
    祝Moon氏們開開心心!! 身體健康!!
    Merry X'mas & Happy New Year !! 
     
    [版主回覆12/24/2010 13:18:00]祝你可以抖吓大氣, 有個悠閒假期.
    聖 誕 快 樂!!

    回覆刪除
  30. (Empty)
    [版主回覆12/24/2010 13:18:00]聖 誕 快 樂!!

    回覆刪除
  31. 做薑餅人好花時間, 我用了一個下午做, 還沒做裝飾. 你的人仔個個都衣著光鮮, 十分漂亮!!
    [版主回覆12/24/2010 13:14:00]聖 誕 快 樂!!
    快d幫他們著衫啦haha!

    回覆刪除
  32. Thank you Uncle Moon,多謝你的分享。代魷魚C說:Merry X'mas!
    [版主回覆12/24/2010 13:18:00]聖 誕 快 樂!!

    回覆刪除
  33. 只要係開心! 辛苦都係值得呀! 支持你!
    [版主回覆12/19/2012 23:37:18]謝謝, 遲了兩年的reply, sorry!

    回覆刪除
  34. Hi , 你這個食譜的麵團要先冷凍再輾平嗎?
    [Cathy回覆12/20/2012 00:23:10]Thanks for your reply A moon : ) , 我做了貓奴後真的忙了很多....麵團不用冷凍真方便, 我剛剛買了金獅糖漿, 效果好的話可做多點, 派對時人人都可拿些回家。預祝你聖誕快樂
    [版主回覆12/19/2012 23:35:58]Cathy, Long Time No See la, 這個麵團是不用冷凍的, 搓好放一會就用得了.

    回覆刪除