2010年12月12日 星期日

紐西蘭之旅(11) - 壯舉, 人生總要一次

呢個當然不是我.........



怎笨怎壯也不會壯到去笨豬跳!



我地去玩左呢樣........



10度的氣溫下, 坐住噴射快艇, 穿越在Shotover River的急流狹谷之間.......仲咁o岩坐船頭.......寒風和河水撲面.......船長還不斷玩360度迴旋, 和作勢撞埋崖壁........都好刺激......



各位唔駛找了, 呢兩幅是我拍的, 當然不在船上啦.....



我呢..........?



嗱嗱嗱, 船頭最左邊那個就是我了.



8 則留言:

  1. 幾好玩 bor !
    [版主回覆12/16/2010 21:00:00]好玩呀, 感覺好危險但又知好安全.

    回覆刪除
  2. 嘩....我有D覺得坐呢D船重"危險"過玩笨豬喎. 你都好勇呀.
    [版主回覆12/16/2010 21:06:00]船長不斷製造撞船和自轉的效果, 好刺激呀!! 不過信得過它好安全, 因為那裡是------紐西蘭!

    回覆刪除
  3. 睇落都好刺激喎! 你個紐西蘭之旅去咗幾多日呢?可以有咁多回憶!
    [版主回覆12/16/2010 21:07:00]勁刺激呀! 10日, 扣左機程8日倒啦!

    回覆刪除
  4. 好好玩咁wor! 你地係join local tour 定係自已去報名gar?

    回覆刪除
  5. 坐船頭係特別刺激架!上次我坐到想嘔啊!
    下次有機會再去,可以試吓滑翔降傘,在天空上望落嚟好開心,開心到叫我望鏡頭影相都聽唔到!
    [版主回覆12/16/2010 21:09:00]好彩我自小不暈船浪的.......:p
     
    我都想玩滑翔降傘呀! 下次去一定玩.

    回覆刪除
  6. 嘩!住Jet Boat都好刺激呀, 我一定唔敢玩.
    [版主回覆12/16/2010 21:13:00]其實都好安全的, 因為船長係好有經驗的呢! 而且那裡是紐西蘭, 不會搵命搏的.......
     
    不過如果運船浪就不好了, 可以改去搭Lady of the Lake , 或者join local tour去Milford Sound, 好好風景呀!

    回覆刪除
  7. 我好年前去印尼玩過 , 架船坐得六個人, 激流很急, 無依家咁安全。
    [版主回覆01/01/2011 11:39:00]紐西蘭唔同呀~~~

    回覆刪除
  8. 你真係神秘人物呀!(看不見呀!太細啦!)
    [版主回覆01/01/2011 11:39:00]haha, 咁細粒o岩喇....

    回覆刪除