2010年12月8日 星期三

紐西蘭之旅(10) - 靚景+靚食物






在Queenstown 的山頂, 無敵的Wakatipu湖光 + The Remarkable山色, 真是秀色可餐.......








這自助餐很不錯呢........






 







......creme brulee








和杯杯 tiramisu........不用吃pavlova了........不過紐西蘭人還是最愛pavlova.....








Earnslaw優雅地在水面滑過, 不知怎的對她有一份情意結.












Queenstown的晚餐, 在一間地道的扒房The Chico's......





我雖不太愛吃肉, 但也欣賞上乘的牛扒, meduim rare is my favorite.











想不到甜品也很下功夫呢!


















8 則留言:

  1. 嘩! 好豪呀. 我樣樣都鍾意食.
    [版主回覆12/12/2010 00:29:00]列入下次的旅程考慮清單吧~~~

    回覆刪除
  2. 簡直享受人生 ! 
    [版主回覆12/12/2010 00:30:00]人生是要來享受的......heeeeee

    回覆刪除
  3. last 2 張相…令人流口水呀!
    [版主回覆12/12/2010 00:30:00]我都覺得好好吃呀!!!

    回覆刪除
  4.         作死你咩,擺 啲咁 靚 嘅相上 嚟,越睇越肚餓喇!!
    [版主回覆12/12/2010 00:32:00]:p :p :p, 係好好吃呀, 可惜我不習慣吃太多肉........不過都好欣賞紐西蘭的天然肉類.

    回覆刪除
  5. 食物當然誘惑,但更令人驚嘆的是你的攝影技術!!! 活脫脫就是畫報裏面的圖片呀!不可能是邊吃邊拍的旅行照片來的呀!!
    [版主回覆12/12/2010 00:34:00]我的攝影......哎呀, 只係入門級........仲未可以拍出"意境"和"風格"..........只係靚景搭夠:p

    回覆刪除
  6. 好肚餓呀!
    [版主回覆12/12/2010 00:34:00]:p :p 靚食物的副作用~~~

    回覆刪除
  7. 我都想有朝一日好似你咁,有個悠長假期去享受人生!
    [版主回覆12/12/2010 00:35:00]嗯~~~ 講左咁耐, 其實都係同一個trip咋:p

    回覆刪除