2010年11月27日 星期六

紐西蘭之旅(8) - 人間天堂Queenstown

多年來, 仍記得這片湖光山色, 怎麼可以有這麼一塵不染的仙境........


她的美態, 同樣是湖光山色, 又和瑞士的St Moritz, 加拿大的Banff, 日本的十和田湖子之口不同........



平靜湛藍的Wakatipu湖, 望不到的盡頭是Kingston鎮......那裡是怎樣的呢.....好神秘...


傍在旁邊的是一列超整齊的雪山The Remarkables, 點可以咁齊輯輯嘅?



明媚的小鎮就在山和湖的懷抱中......


不多說了, 靜靜地看吧......











上次到Queenstown, 是微風細雪, 寒冷刺骨, 今次剛巧遇上明媚的藍天......


因為要到Milford Sound遊玩, 所以錯過了乘坐世界上最古老的蒸汽輪船Earnslaw, 懷念多年, 今次.....


7 則留言:

  1. 成日都去旅行, 真好~
    見到你d相, 就覺得個肺去到可以排下毒,成個人都精神晒~
    [版主回覆11/28/2010 15:39:00]都係8月那次呢.....
    係呀, 去了好地方, 要.....洗肺......洗眼.......洗心, 同埋.....洗錢!

    回覆刪除
  2. Queenstown 真是一個渡假的好地方!山明水秀,要剌激有剌激,要平靜有平靜!
    [版主回覆11/28/2010 15:40:00]yeah, 我地都玩左刺激嘢呀!

    回覆刪除
  3. 剩係睇到d相已經醒神晒.....
    [版主回覆12/06/2010 07:43:00]真係好清新的空氣和風化呀, 令我懷念

    回覆刪除
  4. 張張都好靚, 唔洗買名信片了.
    [版主回覆12/06/2010 07:44:00]真係呀, 今次只是買了一張名信片咋

    回覆刪除
  5. 我以為只有用 photoshop 才可以貼出這般美麗的圖畫~
    [版主回覆12/06/2010 07:44:00]天然製造, 不經人手 :)

    回覆刪除
  6. 好靚呀!
    [版主回覆01/21/2011 11:06:00]:) :) :)

    回覆刪除
  7. 好感動, 因為09年我都去過,好想喊出來。
    [版主回覆01/21/2011 11:07:00]我都好懷念那裡呀, 希望日後再有機會去.

    回覆刪除