2010年11月14日 星期日

紐西蘭之旅(6) - 從但尼丁到泰瑞谷鐵路

最嚮往的旅程之一, 由但尼丁開始.......



但尼丁, 愛爾蘭之外最愛爾蘭的地方, 古今融合的 University of Otago



紐西蘭的吉百利朱古力廠, 在市中心.......



但尼丁火車站, 綽號"喬治的薑餅", 一座漂亮新文藝復興風格的百年建築.......似薑餅屋嗎?




穿越Taieri Gorge泰瑞峽谷的古老柴油火車, 好久好久沒坐這種小時候讀書時往返大埔和旺角的老式柴油火車了........






他載著我們, 奔向荒涼蒼莽的central Otago高原


7 則留言:

  1. 紅色嘅小屋頂, 黃色嘅火車卡好似lego.
    [版主回覆11/19/2010 22:15:00]係喎, 真係好懷念呢個lego!! haha

    回覆刪除
  2. 像在童話世界裏。
    [版主回覆11/19/2010 22:15:00]真係, 世外桃源裡的童話世界

    回覆刪除
  3. 你這個悠閒旅程這麼長, 是跟團還是自由行呀?  真是恨死隔離。
    [版主回覆11/19/2010 22:18:00]我係跟團的, 好好的旅行社呀! 有另一番樂趣.

    回覆刪除
  4.         張張相都靚得好較關呀,如果我有部大機兼有咁好技術就好喇!
    [版主回覆11/19/2010 22:19:00]其實係地方靚啫, 點拍都靚, 我未進一步玩攝影技巧和意境呢, 只係紀錄式.

    回覆刪除
  5. 我鍾意架火車好童話look,而且可以開窗吸收清新空氣及涼風!
    [版主回覆11/19/2010 22:21:00]好耐冇搭可以開窗的火車了, 我仲可以走出車廂, 站在火車尾的"露台"吹風拍相呢, 爽!

    回覆刪除
  6. Pandora 香傭講法文2010年11月17日 下午3:51

    嘩! 好似玩具咁,  多謝分享


    [版主回覆11/19/2010 22:24:00]好好玩呀!!!真係懷念呀, 唔知仲有冇機會再搭呢....?

    回覆刪除
  7. 條火車路好 危險呀!
    [版主回覆11/28/2010 15:30:00]唔危險丫, 我仲站在車尾的平台拍照. 紐西蘭的安全, 信得過.

    回覆刪除