2010年10月17日 星期日

綠茶和鮮橙雪芳......今次好點了.

今次又有點進展了,


食譜一如正常, 只是蛋白再打發得幼細些, 和企身一些.


蛋糕沒凹, 收縮也不算利害......



17cm綠茶雪芳


3黃 30g糖 30g油 55g水(叮熱) 1tbsp抹茶粉(約6.5g).......拌勻


低粉70g(過篩)


4白 40g糖 (打發至幼滑企身)


蛋白和低粉交替拌入蛋黃漿中, 170焗25分鐘. 待涼脫模.



17cm鮮橙雪芳


3黃 30g糖 30g油 45g橙汁(叮熱) 1個橙皮茸.......拌勻


低粉70g(過篩)


4白 40g糖 (打發至完全幼滑企身)


蛋白和低粉交替拌入蛋黃漿中, 170焗25分鐘. 待涼脫模.



用170度焗了25分鐘, 焗得很透, 但蛋糕在最後5分鐘已在爐中收縮了.........不夠挺身, 糕面有少少結實了.......


究竟怎樣才令蛋糕出爐後不太收熟, 保持挺身?......



11 則留言:

  1. 今次整得好靚仔!你用嘅戚風模係普通牌子還是日本名牌,兩者有冇分別?我寫咗第一篇網誌請多多指教!
    [版主回覆10/24/2010 11:30:00]我用的是KAI鋁模, 它的形狀較勻稱, 比較靚仔, 鋁質也較好.

    回覆刪除
  2. 今次製成品的質地,幾好播!無乜沉底,唔係幾好咩?
    [版主回覆10/24/2010 11:31:00]今次較好了, 係個橙糕縮多左, 下次再試......

    回覆刪除
  3. 蛋糕的組織已經好細密喎 !
    [蛋白和低粉交替拌入蛋黃漿中] 比起以前
    [低粉和蛋漿先攪均, 然後加蛋白] 方法好 ?
    [版主回覆10/24/2010 11:33:00]我覺得係........不過亦有餅友一直用[低粉和蛋漿先攪均, 然後加蛋白] 方法, 好靚仔, 所以要自己試吓, 哪種方法適合自己.

    回覆刪除
  4. 你的要求真是好高,如果是我,呢个已经是好靓好好了
    [版主回覆10/24/2010 11:34:00]橙蛋糕頂部縮得太勁了, 綠茶那個好d.

    回覆刪除
  5. 点解蛋糕下层会有摺痕既呢? 我整既戚风蛋糕同你一样都系有摺痕, 何解呢?
    [版主回覆10/24/2010 11:58:00]這是因為, 蛋糕原本只是模的7成滿, 焗之後脹到10成, 那條痕就是7成的邊界了.

    回覆刪除
  6. 綠茶味很香, 可惜做出來成品, 啡啡黃黃不太好看, 我都是喜歡香橙多d 哩 !

    回覆刪除
  7. 好想食你整既 cake bor 突然間!
    [版主回覆10/24/2010 12:08:00]等我整得再成功d先. 你都整返個啦, 你都好惦呀! :)

    回覆刪除
  8. 其實已經好好啦!
    [版主回覆10/24/2010 12:09:00]漸入佳境啦........新爐做糕.......

    回覆刪除
  9. Fatgarfield 肥加菲2010年10月21日 凌晨1:57

    I always think your chiffons look great anyways! 
    [版主回覆10/24/2010 12:10:00]thx ar! I'll try more and also other baking products.

    回覆刪除
  10. 睇見就想食啦!

    [版主回覆10/24/2010 12:12:00]呢個都ok了.....
    .......妳回來喇, 等妳的分享呢!

    回覆刪除
  11. 整得越來越靚啦~~睇到我都想食!!

    回覆刪除