2010年9月30日 星期四

東京行(八)-珠寶店Henri Charpentier

HC已經成為我們在東京必去的地頭了, 每次也要去這間"糕餅珠寶店"吃個下午茶呢!



原來週末下午的銀座大街, 竟變了行人專區......有點不可想像.......這條等於尖沙嘴瀰敦道的大街.........



可是就是這個星期六, 人流太多了, HC竟要等位........也算了, 想吃的mille feuille(千層酥)和柚子卷蛋都賣光了......!!! 哎呀, 好失望呀!


只好吃Mont Blanc........雖然它也很好吃, 總覺得失落.....



法國糖漬栗子, 香甜栗子蓉, 鮮忌廉, 中間一大塊質感像凍牛油卻又不是牛油帶點焦糖香的不知是什麼, 底部薄薄的一層脆餅, 好多層次, 是好吃的.



這杯凍朱古力也是第一的, 又滑又甘又香又濃, 可惜今次竟然.......不夠冷......噢 -____-!



這個夏日甜品組合, 很花心思但不是特別好吃.......



這蛋白檸檬批也是好看不好吃, 裡面不是滑滑的馬令, 而是乾脆的蛋白餅 , 噢 :o, 我情願比滑滑的馬令甜死!!



下次幾大也不要在假期光顧!!!!!!



http://www.henri-charpentier.com/


5 則留言:

  1. 門面相當堂皇,可惜仲未有機會一試。上次時間太趕,只可以喺高島屋嘅cake shop買到它嘅蛋糕一嚐,好彩都冇令我失望呢!
    [版主回覆10/04/2010 16:51:00]一定要試吓呀, 只要不是星期六日:p

    回覆刪除
  2.         初時睇到個 title 都覺得奇怪,點解你會寫珠寶店呢,原來始終都係寫番你 嘅心頭好!          "白山" 好吸引喎!
    [版主回覆10/04/2010 16:53:00]食得落肚的珠寶係最好的.
    呢果白朗峰好專業呀!

    回覆刪除
  3. 真係好名貴的美點呀!
    [版主回覆10/04/2010 16:53:00]名貴得來, 又可以不拘謹地享受, 這是日本的好處.

    回覆刪除
  4. 我都想去試吓!

    回覆刪除
  5. 門口真係唔似賣甜品, 似珠寶店多d.....
    [版主回覆10/08/2010 09:41:00]好彩入面又不是太拘謹. 可惜餐廳在地庫, 冇景睇

    回覆刪除