2010年7月23日 星期五

開心演唱會-亞倫2010再度感動我們

每次和太太聽演唱會, 很開心呢!  上次他的個唱已是5年前了........



一出場, 好似撒亞人, 勁歌一番, 太鼓的聲量調較得太勁, 地板和心口也震動, 幾乎聽不到Alan的歌聲........



氣氛攪得很好, 校長指揮大家轉換燈光棒棒的顏色和節奏..........



漸漸聲音調節得好點了, concert竟請來太極的主要成員來打band, Joey和Patrick和Alan都有crossover幾首歌, 玩得很癲呀!




今晚的嘉賓是克勤!!  大家說幾句笑, 唱幾首歌, 互相擁抱, 他們真的很夾, 很老友呢!





本來都有點猶疑, 好不好取出單反, 原來大會只是叫觀眾不要攝錄, 不要用閃光燈.........再看看前後左右, 又腳架, 又大炮........起初托人買的票子是E行, 以為是第5行, 那知是10多20行呢........哎呀, 後悔只帶了標準zoom lens



校長提攜的Mr. 不知呢, 他們也唱得不錯, 但香港樂壇最好的時光已一去不返了......




情歌環節.......忘不了妳......幻影......愛的根源.......愛在深秋.......一生中最愛........


阿倫說 : 不知每一首歌, 有沒有勾起大家一些回憶和片段.........


最感動是他唱"一生中最愛"........和我和太太的旅行主題曲 "情憑誰來定錯對"........:)





謝幕了......



亞倫又大攪氣氛, 攪到大家都好high不願走.......結果玩歌曲選舉......



然後一首又一首.......愛是這樣甜........相識非偶然.........最愛的妳.......捕風的漢子.........夏日寒風



直至........我相信是主辦單位叫停了, 才完場 :p



殿堂級的歌星而我所欣賞的, 只剩下阿倫了, 你年年25歲, 要多d舉行演唱會呀!


---------------------------------------------------------------------------------





Band solo
你知我知
魔與道
俗世洪流


Hold On Mary 諗真亦唔遲
擁抱
大合唱環節:
今夜情為証
情義兩心知
我愛雀班
80歲後


Music intro: 最愛的妳
酒紅色的心


第一滴淚 (李克勤合唱)
凌晨一吻 (李克勤合唱)
愛的逃兵 (李克勤合唱)


望愛 (北京elaine合唱)
此刻您在何處(with Joey & Patrick)
Two Joey Guitar solo


太鼓instrument:
Maggie
冷傲的化妝
香港 香港
知心當玩偶
愛情陷阱


約翰人生 (with Mr)
如果我是譚校長 (Mr)


一首歌一個故事
忘不了妳
幻影
愛的根源
愛在深秋
一生中最愛
情憑誰來定錯對


那些感動過人的歌


Encore:
披著羊皮的狼(ROCK VER.) (北京wendy合唱)


雲妮鍾情點唱環節:
孩兒
誰可比親心(第二段)


嗚謝有關單位


二選一環節:


愛是這樣甜
相識非偶然
也曾相識
最愛的妳


Ending:-
高低一起


再度Encore:-


捕風的漢子
夏日寒風


8 則留言:

  1. 佢係唔係譚詠麟?
    [版主回覆07/24/2010 16:05:00]係呀, 冇錯呢! :)

    回覆刪除
  2. 嘩! D 相影得好靚喎!  譚詠麟的演唱會, 永遠都很有趣味性, 又好笑!
    [版主回覆07/24/2010 16:07:00]邊係呢, 只係拍了好多好多, 再cut出來呢, 今次倫伯只係少少攪笑, 但唱得好勁, 功力不減當年.

    回覆刪除
  3. 原來你都係Alan fans
    [版主回覆07/24/2010 16:08:00]係陪住我長大, 而且係碩果僅存的前輩歌星.

    回覆刪除
  4. 噢!原來你睇咗呢場,你就好啦,有克勤做嘉賓,我喺首場,除咗mr,冇其他嘉賓喇! 你坐得好正中喱?攞相嘅角度好好呀!最鐘意尾5&6嗰兩張,啲光好靚喔! 仲有,你帶咗枝乜鏡去影呀? 題外話,我終於報到你師傅仔開嘅課堂喇!
    [版主回覆07/24/2010 16:11:00]係呀, 我都在妳的blog偷師呢!
    我呢, 坐得好正中, 但不夠前, 我以為E行好前, 點知有AA, AB, AC........
    我只帶了17-55mm f2.8咋, 後悔沒帶100mm.......妳的照片好靚呀, 用什麼鏡頭呢....?
    好呀, 學好了可以勁玩了.

    回覆刪除
  5.         你呢篇 blog 曝露了你係 六、七十後!?
    [版主回覆07/26/2010 19:27:00]話我係90後, 00後都冇人信啦!

    回覆刪除
  6. 演唱會好多年都冇睇過,依家香港歌手就冇邊個我想睇,男嘅祇有E神女嘅就真係冇!
    [版主回覆07/26/2010 19:29:00]冇錯, 我都係一樣, 唔通去聽農夫, 林峰........

    回覆刪除
  7. 咁暗嘅環境都影得d咁靚, 我就嚟唔記得點用部機 lu.
    第一張相, 睇左好耐都認唔到係邊個, 以為佢係鄭秀文添.
    [版主回覆07/26/2010 19:31:00]都拍左好多廢品咖......500D在暗的環境的對焦麻麻, 不時失焦.

    回覆刪除
  8.           " 話我係90後, 00後都冇人信啦! "         咁可以係 80 後 o架嘛!我都有呢個年紀學生識得陳百強、譚詠麟、甄妮 ………
    [版主回覆07/28/2010 19:45:00]Haha, 60, 70, 80, 90, 00........好多數字

    回覆刪除