2010年6月3日 星期四

濕地公園拍拍拍3 - 蟲

對昆蟲其實不是太大興趣, 不過在特寫拍攝方面, 又的確很有挑戰性和變化的呢!


蜻蜓停在大自然的油畫板上.........



夏天的濕地, 沒有太多花, 太多鳥, 反而有好多蟲蟲, 幸好我是絕緣的, 它們對我都沒有興趣.



螢光色的豆娘......哈, 我以前只會叫蜻蜓......



這才是蜻蜓......




一隻小甲蟲, 甲蟲最可愛, 圓咕嚕的.




這隻像微型隱形戰機的叫"蠟蟬"......右邊像一束會爬的白色小羽毛, 竟是它的幼蟲......都幾.........可愛的........遠看!!! 和不是一大堆!!!!!!!




14 則留言:

  1. 看見荷葉中央盛著晶瑩剔透的清水 , 真想一口氣灌進咀裏。多清涼!
    [版主回覆06/03/2010 21:34:00]好似一塊冰........

    回覆刪除
  2. 好靚呀!....

    [版主回覆06/04/2010 07:46:00]蟲蟲喎, 妳不怕嗎? haha

    回覆刪除
  3. Sally Ho 莎莉豪2010年6月4日 上午9:25

    嘩...靚到
    [版主回覆06/04/2010 12:41:00]蟲蟲都可以好靚, 我的只係okok咁啦!

    回覆刪除
  4. 好立体分明。靚 !
    [版主回覆06/04/2010 12:44:00]我的照片的層次感和角度還不是處理不太突出......仍在學習中.

    回覆刪除
  5. 啲相好靚啊!  荷葉上嘅水珠永遠都咁動人 !
    [版主回覆06/04/2010 18:37:00]係呀, 好似有生命命咁

    回覆刪除
  6.         第一張勁靚呀!
    [版主回覆06/06/2010 08:33:00]係不經意映左, 然後裁了好細的部份呢!

    回覆刪除
  7. 蠟蟬的幼蟲似白武士,但我支鏡對唔倒 *︿*
    [版主回覆06/06/2010 08:35:00]白武士.......我覺得似微型的白色移動城堡.....

    回覆刪除
  8. 真的好像白武士呀.  蠟虫? 第一次聽/見, 樣子很特別不難看.
    [版主回覆06/06/2010 08:35:00]放大都幾恐怖, 所以細幅d了.......遠看都ok的.

    回覆刪除
  9. 阿moon, D相真係虹勁靚, 勁!!!!
    [版主回覆06/06/2010 08:36:00]係相機勁左咋.......hehe

    回覆刪除
  10. 蠟蟬嘅幼蟲都幾靚, 不過比我都係只會伸長手去影佢, 怕佢飛埋嚟相機都掉埋都似.
    [版主回覆06/06/2010 08:37:00]我都係離遠zoom埋去呀.......我地那天都不時講起妳呀! haha

    回覆刪除
  11. 螢光色的豆娘我都以為係蜻蜓添
    [版主回覆06/06/2010 08:37:00]係呀, 我都係今次至知咋

    回覆刪除
  12. 小甲蟲同啲花花好配合呀!

    回覆刪除
  13. 打錯字: 應該係白色, 唔係香色.

    回覆刪除
  14. 原來那個香色東東是【蠟蟬】幼虫...那次去都見到好多, 我第一次見到咋...感謝你的介紹呀!

    回覆刪除