2010年5月13日 星期四

印仔同學會 - 山寨工場

各路人馬, 今次終於齊集, 同學會又開會了.


哇, 看這架勢, 簡直氣勢如虹, 氣象萬千, 場面偉大.........好似山寨工場, haha!



萬事不離烘焙, 未玩過花花卷蛋, 不如試吓喇, 找了blog上的食譜, d日文好難, 不理了, 大家合作, 一人玩一part


念念不忘由布院金麟湖畔的Cafe la Ruche的甘夏柑卷, 買了日向夏試做一下.......


構思中的是深淺的的秋櫻cosmos.........都.......似似地啦!


 
       


                     


我是生平第二次做卷蛋, 同學們也不是很有經驗, 所以中途也有些蝦碌, 不過最後都碌出一個卷蛋.........


大家的評語都說, 好香呀! 都相當好吃呀! 忌廉是用士多啤利糖打的呢!



各路好友帶來的食物 - 同學C的17小時芥末煙肉epi, 軟包的epi又幾好食喎, 成了這幾天的早餐.



後面是同學3的潤餅, 好吃喎, 掛住食, 冇拍照添, 前面是我的新包包, campagne和rustique(兩個字都係田園:p) 配煎鵝肝陳醋.........最好吃的是陳醋呢! 還有同學y的日本零吃, 我最鍾意得閒吃一粒.



這是我的製作, 送給外國外甥的生日咭........借了同學C的活版字粒, 好方便呀, 那知一時錯手, B字變了反斗"B", :p:p:p 算啦, 咁至係手作嘛, 我外甥仔好乖咖, 唔反斗的.



一輪趕工, 天快黑了, 臨走吃番一片日向夏卷蛋啦.


今次比較多工程, 下次他條d啦!



那天實在太匆促, 沒拍太多照片, 大部份都是借同學的呢!


沒有留言:

張貼留言